تریلر و گیم پلی بازی مترو اکسدس / Metro Exodus

مترو اکسدس را باید یکی از مورد انتظارترین عناوین دانست. عنوانی که نسخه های قبلی آن دلیلی شده اند بر آبروی نسخه جدید. چندی است که این عنوان بیش از پیش بر سر زبان افتاده است و می توان یکی از دلایل آن را پشتیبانی انویدیا از این بازی دانست. توسعه این بازی بر محور ویژگی جدید کارت گرافیک های انویدیا یعنی پشتیبانی از RTX یا Ray tracing است. به همین دلیل انتظار داریم با عنوانی شگفت انگیز روبرو شویم.

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی METRO: EXODUS

مترو اکسدس یا مترو هجرت را باید دنباله رویی از نسخه قبلی آن یعنی مترو آخرین نور دانست. داستانی که خود جذابیت های زیادی برای توسعه دهندگان داشت اما قبل از آن به دلیل قلم قدرتمند دیمیتری گلوخوفسکی روسی بود که بسیار مورد توجه قرار گرفت. همین محبوبیت باعث به وجود آمدن عناوین مهمی در صنعت بازی سازی توسط استودیوی 4A GAMES شد.

در تریلر جدید و نمایشی از گیم پلی بازی METRO EXODUS مشخص است که با دنیایی واقع گرایانه و محیطی طبیعی روبرو هستیم که باید این ویژگی را مدیون فناوری رندرینگ پیشرفته انویدیا دانست. در این ویدئو شخصیت های بازی پس از چند عنوان از گذرگاه های زیرزمینی مترو بیرون می آیند و این بار می خواهند دنیا را بروی زمین نجات دهند. حیوانات جهش یافته همچنان یکی از چالش های این عنوان محبوب هستند اما این بار شاهد اسلحه هایی با قابلیت شخصی سازی هستیم تا شاید نابود کردن این حیوانات وحشی به یکی از جذاب ترین بخش های اکسدس تبدیل شود.

فضاسازی عالی، شخصیت هایی جنجالی و محیطی که با بهینه سازی نور و سایه در حال تبدیل شدن به دنیای واقعی است، از مترو اکسدس عنوانی خاص ساخته است.

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند