بنچمارک هانر مجیک 2 با پردازنده 7 نانومتری

بعد از معرفی گوشی های هوشمند مجهز به پردازنده های 7 نانومتری همچون پرچمداران جدبد آیفون و خانواده میت 20، بازار بنچمارک ها از این پردازنده های جدید و قدرتمند داغ بوده است، حال نوبت به هانر مجیک 2 رسیده است تا بنچمارک این گوشی هوشمند به وسیله گیگ بنچ منتشر شود.

مجیک 2 یکی از اولین گوشی های هوشمند مجهز به پردازنده 7 نانومتری Kirin 980 بوده است که از پردازنده ای مشابه خانواده میت 20 بهره می برد. حافظه های داخلی در دو مدل 6 و 8 گیگابایتی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. درست است که بنچمارک های این گوشی هوشمند برای یک هسته تکی و چند هسته ای در نظر گرفته شده است ولی با بروز رسانی اندروید 9 پای قطعا عملکرد بهتری را از این پردازنده قدرتمند شاهد خواهیم بود.

بنچمارک های گرفته شده برای آزمون تک هسته ای امتیاز 3316 و برای چند هسته ای امتیاز 9534 را در نظر گرفته است که تقریبا شبیه به امتیازات ثبت شده برای هوآوی میت 20 پرو می باشد. در این میان کماکان اپل با پردازنده قدرتمند A12 بایونیک خود که در گوشی های هوشمند آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس و ایکس آر استفاده شده است در صدر قرار گرفته، و بیشترین امتیاز بنچمارک های منتشر شده را به خود اختصاص داده است.

هانر مجیک 2 گویا قرار است از یک صفحه نمایش کشویی بهره ببرد تا بیشترین نسبت تصویر به بدنه را ارائه دهد. به احتمال زیاد قابلیت در دسترس بودن این محصول جدید برای شهروندان چینی امکان پذیر خواهد بود.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود