تصاویر منتشر شده از وان پلاس 6T

در صورتی که چند ساعاتی تا رونمایی از وان پلاس 6T نمانده است حال تصاویر جدید از این گوشی هوشمند جدید منتشر شده است که مشخصات ظاهری آن را قبل از رونمایی رسمی نشان می دهد. وان پلاس از زمانی که پا به عرصه گوشی هوشمند گذاشته است همواره کیفیت ساخته زیبایی را ارائه کرده است، حال نیز همگان انتظار رونمایی از یک محصول با کیفیت مناسب را دارند.

تصاویر منتشر شده از این محصول جدید ساعاتی قبل از رونمایی رسمی این گوشی هوشمند منتشر شده است. در یکی از تصاویر از صفحه نمایش، وان پلاس 6T از یک صفحه کامل و یک دست بهره می برد و ناچ بالایی واتر دراپ استفاده شده، به یک دست بودن این گوشی هوشمند کمک شایانی کرده است. از دیگر قابلیت هایی که با دیدن صفحه نمایش وان پلاس 6T متوجه می شویم سنسور اسکنر اثر انگشت می باشد که در زیر صفحه نمایش اولد این محصول در نظر گرفته شده است که جذابیت بیشتری نسبت به سنسور اثر انگشت در قسمت پشت گوشی که در نسل های قبل این شرکت استفاده شده است دارد.

در تصویر منتشر شده از قسمت پشتی این گوشی هوشمند دوربین دوگانه با یک سنسور 16 مگاپیکسلی با گشوگی دریچه دیافراگم f/1.7 و یک سنسور 20 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم مشابه استفاده شده است، که به نسبت نسل های قبلی خود از دوربین های با کیفیت تری بهره برده است. با ما همراه باشید تا مشخصات کامل پرچمدار جدید وان پلاس تا ساعاتی دیگر و برگزاری مراسم رسمی رونمایی از این محصول را در اختیار شما کاربران عزیز وب سایت بنچیمو بگذاریم.

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

1 دیدگاه

وان پلاس ۶T رونمایی شد - تجربه ای جدید از دانستنی های تکنولوژی و خودرو آبان 7, 1397 - 10:17 ب.ظ
[…] […]
دیدگاه بگذارید