بنچمارک های منتشر شده از 10 گوشی برتر اندرویدی

برخی از کاربران و منتقدان معیار هایی همچون مشخصات سخت افزاری و کیفیت برتر دوربین های پرچمداران جدید را به عنوان معیار برترین گوشی های هوشمند در نظر می گیرند ولی همیشه بنچمارک یکی از معیارهای کیفیت هر گوشی جدید بوده، همواره شرکت های صاحب نام این عرصه امتیازات بنچمارک را به عنوان یک معیار معتبر برای محصولات خود در نظر می گیرند. ANTUTU یکی از بنچمارک های معتبر را همواره منتشر کرده است و حال 10 گوشی هوشمند جدید که هر کدام خود را به عنوان پرچمدار معرفی کرده اند توسط ANTUTU مورد آزمایش قرار گرفتند. امتیازات کسب شده برای ماه سپتامبر می باشد که برای هرکدام از این گوشی های هوشمند حداقل 1000 واحد از همان گوشی مورد آزمایش قرار گرفته است. هرچند بهتر است بدانیم که در گذشته شرکت های همچون اپوو و هوآوی توانستند در بنچمارک تقلب کنند و امتیازات نا معتبری را به محصولات خود اختصاص دهند، هرچند ANTUTU ادعا کرده است که دیگر چنین اشتباهاتی صورت نخواهد گرفته و باگ های مربوطه برطرف شده است باز هم هنوز نمی توان گفت نتایج به دست آمده از بنچمارک درعمل هم به خوبی امتیازات ثبت شده خوب عمل کنند.

10 گوشی برتر اندرویدی از نگاه ANTUTU :

1.      ASUS ROG

2.      Xiaomi Mi Black Shark

3.      OnePlus 6

4.      Vivo Nex S

5.      Xiaomi Mi 8

6.      Oppo Find X

7.      Samsung Galaxy Note 9 Snapdragon 845 SoC

8.      Asus Zenfone 5Z

9.      Xiaomi Mi Mix 2S

10.  Xiaomi Pocofone F1

جالب است که تمام گوشی های قرار گرفته در این لیست به اسنپدراگون 845 مجهز شده اند و نتایج این بنچمارک به صورت میانگین بوده است و در بازه زمانی یکم تا 31 سپتامبر و مورد آزمایش قرار گرفتن 1000 واحد از هر دستگاه  توسط  Antutu Benchmark V7. به دست آمده است.

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

1 دیدگاه

۱۰ گوشی برتر ماه اکتبر ۲۰۱۸ در بنچمارک AnTuTu - موبایل و تبلت آبان 13, 1397 - 10:05 ق.ظ
[…] لیست برترین گوشی های هوشمند معرفی شده را، منتشر کرد. در لیست قبلی پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ به عنوان برترین پردازنده این […]
دیدگاه بگذارید