ترکیب زیبایی و قدرت در مادربرد Z390 Phantom Gaming X ازراک

ازراک پس از گذشت 8 ماه از معرفی چیپ ست Z390، محصولی کامل و زیبا را برای دوستدارن این برند روانه بازار کرد. این تاخیر ازراک برای ساخت مادربرد Z390 Phantom Gaming X به دلیل جمع آوری تکنولوژی های خاص برای این محصول است.

مادربرد جدید ازراک به واقع از هر لحاظ کامل است. از نظر زیبایی های بصری با محصولی جذاب و پرچمدار طرف هستیم. استفاده از پنل های یکپارچه، خنک کننده بزرگ، پخش شدن نورپردازی RGB در تمام بخش های مادربرد و رنگ بندی شیک تنها بخشی از زیبایی های این مادربرد است.

برای میزبانی از پردازنده های نسل 9 و نسل 8 اینتل، ازراک مدار تغذیه قدرتمندی را در نظر گرفته است تا در کنار لذت بردن از بازی ها، در زمان اورکلاک های سنگین با پایداری روبرو باشیم. مدار تغدیه 14 فاز تشکیل شده از چوک های 60 آمپر که تا 3 برابر جریان بهتری را ارائه می کنند، خازن های سیاه Nichicon 12K با 20 درصد طول عمر بیشتر، نظارت دقیق بر جریان منتقل شده به پردازنده و خنک کننده بزرگ و غیر فعالی که به راحتی حرارت مدار تغذیه و چیپ ست را دفع می کند.

ازراک Z390 Phantom Gaming X یکی از اولین مادربردهایی است که از چیپ ست شبکه بی سیم اینتل از نوع دو کانال با استاندارد Wi-Fi 6 استفاده می کند. شبکه استفاده شده تا 2.5 برابر سرعت بیشتری را ارائه می دهد که برای گیمرها و بازی های آنلاین کاملاً کاربردی است.

پشتیبانی از فرکانس رم تا 4266 مگاهرتز، مولتی گرافیک دو کارت انویدیا و سه کارت AMD، بلوتوث نسخه 5.0، کارت صدای 7.1 کانال با پشتیبانی از Creative Sound Blaster Cinema 5، هشت پورت ساتا 3، تعداد 3 اسلات M.2، تعداد 5 پورت USB 3.2 Gen2، تعداد 8 USB 3.2 Gen1 و خروجی تصویر HDMI و  DisplayPort از دیگر ویژگی های این مادربرد زیبا است.

پست های مرتبط

بررسی مادربرد Gigabyte Z790 AORUS Elite X WiFi7

با مادربرد 110 دلاری B650 ازراک، رکورد اورکلاک پردازنده Ryzen 9 7950X تغییر کرد!

چیپست X870E برای پردازنده‌های پرچمداران AMD Ryzen 9000 آماده می‌شود