تریلر فیلم جومانجی 3 مرحله بعدی

کمپانی سونی پیکچرز تریلر فیلم جومانجی 3 را منتشر کرد. دواین جانسون، کوین هارت، جک بلک، کارن گیلان،آکافینا، دنی دویتو و نیک جوناس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم جومانجی 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته اند.

پیش از این این فیلم جذاب و پر طرفدار را با داستانی مشابه اما شخصیت های کودک و نوجوان دیده بودیم و این سری جدید از این فیلم در ابتدا با بازی دواین جانسون نقش بزرگسال به خود گرفت. دو قسمت قبلی این مجموعه باز هم همانند سری های قبلی داستان بازی مهیج و خطرناک جومانجی را نقل می کند.

سوای قسمت های قبلی که بازی بصورت یک صفحه منچ وار بود، این بار همانطور که پیش از این در دو قسمت قبلی این سری جدید مشاهده کردیم، بازی به حالت کامپیوتری اما نه چندان پیشرفته تغییر کرده است.

اما این بار داستان کمی متفاوت شده، شاید شخصیت های در بازی همان شخصیت های همیشگی باشند اما تغییراتی در نقش ها به وجود آمده که با دیدن تریلر فیلم جومانجی 3 به خوبی متوجه این تغییرات خواهید شد.

همانند قسمت قبل جیک کاسدان وظیفه کارگردانی و نوشتن این سری جدید را بر عهده دارد. تاریخ 13 دسامبر (22 آذر) برای اکران رسمی این فیلم در نظر گرفته شده.

منبع: collider

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024