مچ بند هوشمند هواوی این بار کامل تر از همیشه رونمایی خواهد شد

مچ بند هوشمند جدید هواوی با نام آنر بند 5 این بار قرار است به عنوان جدیدترین گچت هوشمند پوشیدنی این شرکت بصورت رسمی رونمایی شود. در حالی که پیش از این شاهد رونمایی آنر بند 4 بوده ایم و فروش قابل توجه به این گجت هوشمند، مسئولین هواوی را بر آن داشت تا نسل جدید این مچ بند هوشمند را به همراه گوشی هوشمند میان رده جدید خود رونمایی کند

در تصویر منشتر شده توسط مدیر عامل این شرکت، شاهد مچ بندی شبیه به نسل قبلی هواوی می باشیم. استفاده از صفحه نمایش اولد با توجه به آنچه در تصویر مشاهده می کنیم برای این محصول جدید قطعی شده. صفحه نمایشی زیبا این بار نیز از دکمه ای لمسی دایره ای شکل بهره خواهد برد.

آنر بند 4 از قابلیت ها جذاب سلامت بهره مند شده بود و حال این مچ بند هوشمند قرار است از قابلیت های کنترل ضربان قلب در کنار قابلیت های جدید اندازه گیری فشار خون نیز  بهره مند شود.

به احتمال زیاد در کنار استفاده از برنامه های سلامت جذاب، قابلیت ضد آب بودن نیز برای این محصول در نظر گرفته خواهد شد اما مشخص نسیت که استاندارد IP67 را پشتیبانی خواهد کرد و یا گامی به جلو بر خواهد داشت و استاندارد IP68 را نیز پشتیبانی می کند.

تاریخ دقیقی برای رونمایی این محصول در نظر گرفته نشده، اما ب احتمال زیاد با توجه به شایعات منتشر شده از گوشی آنر 9 ایکس این گجت هوشمند جدید هواوی نیز به همراه این گوشی هوشمند میان رده رونمایی خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

اپل واچ اولترا 3 ارتقای سخت‌افزاری زیادی را ارائه نمی‌دهد

رندرها و اطلاعات جدیدی از اپل واچ سری X منتشر شد