مقایسه دوربین گوشی شیائومی می CC9 و ردمی نوت 7 پرو

مقایسه دوربین گوشی های هوشمند میان رده یکی از بهترین راهکار ها و مهم ترین معیار ها برای انتخاب یک گوشی میان رده خود می باشد. حال نیز تصمیم گرفته ایم تا ویدئویی از مقایسه دوربین شیائومی می CC9 و ردمی نوت 7 پرو را به عنوان دو گوشی میان رده و با کیفیت این شرکت برای شما بازدیدکنندگان عزیز در نظر بگیریم.

ردمی نوت 7 پرو یکی از محبوب ترین و موفق ترین گوشی های هوشمند میان رده شیائومی بوده. این محصول جذاب با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قیمت بسیار مناسب تر توانست رکورد فروش بسیاری خوبی را به خود اختصاص دهد. یکی از اصلی ترین نقاط قوت این گوشی هوشمند میان رده، سنسور دوربین در نظر گرفته شده برای دوربین های اصلی آن می باشد.

ردمی نوت 7 پرو از سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی و قدرتمندی در کنار سنسور 12 مگاپیکسلی برای دوربین های اصلی دو گانه خود بهره برده.

ردمی نوت 7 پرو

اما در طرف مقابل شاهد جدیدترین گوشی هوشمند میان رده شیائومی می باشیم. این محصول که از سری جدید CC این شرکت می باشد، در کنار دو گوشی هوشمند میان رده دیگر چندی پشی بصورت رسمی رونمایی شد. بدون شک در میان گوشی های هوشمند سری CC، شیائومی CC9 قدرتمد تربن گوشی هوشمند می باشد.

شیائومی می CC9

این محصول میان رده توجه خاصی به سنسور های دوربین داشته و از یک سنسور 48 مگاپیکسلی در کنار دو سنسور 8 و 2 مگاپیکسلی برای دوربین های اصلی سه گانه خود بهره برده. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده نیز جای هیچ حرفی را باقی نگذاشته است.

شما را به دیدن این ویدئو دعوت می کنیم تا با عملکرد سنسور های دوربین اصلی این گوشی های هوشمند میان رده بهتر آشنا شوید.

پست های مرتبط

سامسونگ هوش مصنوعی باتری را به سری گلکسی اس 25 می‌آورد

اولین دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 شرکت کوالکام احتمالاً در ماه اکتبر سال 2024 معرفی شود

طراحی حلقه شارژ MagSafe در آیفون 16 نازک‌تر خواهد بود