تست مقاومت هوآوی میت 20 زیر شکنجه

خانواده هوآوی میت 20 توانست بعد از معرفی جایگاه خوبی را در بین کاربران نسبت به پرچمداران دیگری چون سامسونگ و اپل کسب کند. هوآوی این موفقیت را نه تنها مدیون ارائه گوشی های هوشمند با مشخصات داخلی مناسب و سنسور های دوربین فوق العاده خود می باشد بلکه بیشتر به دلیل قیمت مناسب تر نسبت به دو شرکت اپل و سامسونگ توانست کاربران بیشتری را به سمت خود جلب کند.

آزمایش جالب و نفس گیر

JerryRigEverything یکی از کانال های یوتیوب می باشد که شهرت خود را مدیون آزمایش های جالب و البته پر خرج می باشد. جدید ترین آزمایش انجام شده بر روز آیپد جدید اپل اتفاق افتاد که بازتاب بسیار بالایی داشته.

در این آزمایش سعی شد تا میزان تحمل فشار آیپد پرو را در مقابل تنها میزان فشار وارد شده برای خم کردن آن توسط دست صرت گرفت. در این آزمایش این محصول خیلی زود خم و شکسته شد. که به شوخی تیتر های تمام سایت ها پر شده بود از عنوان اپل اولین گوشی انعطاف پذیر خود را معرفی کرد.

آیپد پرو 2018 در تست فشار طاقت نیاورد

حال نوبت به هوآوی میت 20 رسیده است

در آزمایش انجام شده و ویدئویی که می بینید ابتدا با نرمی و کار درست با این گوشی هوشمند شروع می شود و یک سری قابلیت جامع نیز بیان می شود. بعد از آن با کاتر های مختلف به جان این گوشی هوشمند می افتد و میزان مقاومت صفحه نمایش میت 20 در مقابل این کاتر های مختلف سنجیده می شود.

در ابتدا میت 20 مقاومت خوی را از خود نشان می دهد. در مراحل بعد سراغ دوربین های زیبای این گوشی هوشمند رفته و تست مشابه را بر روی آن انجام می دهد. در انتهای کار نیز این بازی کثیف با بدنه زیبا میت 20 زیبا شروع می شود. با شنیدن خراشیده شدن بدنه و حاشیه های کناری صفحه نمایش حس درد بیشتری را حس میکنید.

حالا شما را دعوت به دیدن ای ویدئو میکنیم. تماشا این ویدئو برای عاشقان گوشی های هوشمند ممنوع می باشد!!!!!

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟

1 دیدگاه

شکنجه ای جدید برای یکی از بهترین گوشی های گیمینگ، این بار قرعه به نام ایسوس ROG درآمد دی 7, 1397 - 2:01 ب.ظ
[…] چندی پیش نیز jerry به سراغ یک پرجمدار قدرتمند به نام هوآوی…، حال گویا نوبت به گوشی های هوشمند ایسوس رسیده است. […]
دیدگاه بگذارید