تصاویری زنده از گوشی اپو اف 11

اپو بعد از عملکرد بسیار مناسب در زمینه گوشی های هوشمند همانند شرکت های دیگر این عرصه، چون ویوو و گوگل و … را داشته، و توانست، بیشترین میزان فروش بازار گوشی های کشور تایلند را به خود اختصاص دهد و در رتبه اول و بالاتر از سامسونگ قدرتمند قرار گیرد. اپو اف 11 نیز به عنوان گوشی هوشمند جدید این شرکت با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده، نیامده نظر  خیلی ها را به سمت خود جلب کرده است.

تصاویر جدید از نمونه ساخته شده گوشی اپو اف 11

این گوشی هوشمند با توجه به مشخصات که تا به الان در دسترس است، قرار شده از دوربین سه گانه اصلی به همراه سنسور اصلی و قدرتمند 48 مگاپیکسلی بهره مند شود.

تصاویر منتشر شده از گوشی اپو اف 11

برای دوربین سلفی این محصول نیز، تصمیم گرفته شد تا از دوربین سلفی پاپ آپ استفاده شود و در مقابل صفحه نمایش بدون ناچ و زیبایی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شد.

در تصاویر منتشر شده از پشت ین گوشی هوشمند، سنسور حسگر اثر انگشت مشاهده می شود، و به همین دلیل صفحه نمایش IPS LCD برای اپو اف 11 به احتمال قوی در نظر گرفته خواهد شد.

گوشی اپو اف 11

اطلاعات زیادی تا به الان از این گوشی هوشمند منتشر نشده، و تنها پیش بینی می شود از قابلیت جدید شارژ سریع 50 واتی VOOC برای اپو اف 11 استفاده شود. چنین فناوری پیش از این برای گوشی اپو اف 9 مورد استفاده قرار گرفتت.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

قیمت خرده فروشی پردازنده Core i9-14900KS مشخص شد

مایکروسافت قابلیت ارتقا رایگان ویندوز 7 و 8 به 10 و 11 را لغو می‌کند

اطلاعات نسل بعدی کارت گرافیک Xe2 اینتل با کد Battlemage فاش شد