تصاویر منتشر شده از اپو رنو به همراه مشخصات فنی

اپو رنو

اپو یکی از شرک های بسیار موفقی بود که توانست در زمینه گوشی های هوشمند میان رده عملکرد خوبی را از خود نشان دهد و با توجه به قیمت مناسب در نظر گرفته شده برای محصولات این شرکت، توانست فروش خوبی را در بازار جهانی به ثببت برساند. اما چندی پیش خیر رونمایی گوشی جدیدی با نام اپو رنو را شنیدیم و این بار تصاویری از این گوشی هوشمند به همراه مشخصات فنی از آن در سازمان تنظیم مقررات چین (TENNA) منتشر شده که باهم به بررسی این مشخصات می پردازیم.

طراحی نه چندان زیبا

با توجه به طراحی های در نظر گرفته شده اپو برای گوشی های هوشمند قبلی خود باید بگوییم این گوشی هومند، مخصوص از نمای پشتی طراحی زیبایی ندارد و حس یک گوشی هوشمند قدرتمند آن هم با سنسور اصلی در نظر گرفته شده بسیار قدرتمند را به ما القا نمی کند. اما طراحی صفحه نمایش این گوشی هوشمند قابل قبول بوده و دوربین سلفی پاپ آپ در نظر گرفته شده، صفحه نمایش یکدست و بدون ناچی را به ما ارائه می کند.

اپو رنو

مشخصات فنی اپو رنو

پیش از این در تیزر منتشر شده از این گوشی هوشمند، تصور می کردیم که پردازنده اسنپدراگون 855 برای اپو رنو در نظر گرفته خواهد شد، اما با توجه به آنچه TENNA منتشر کرده این مدل اپو رنو، به پردازنده اسنپدراگون 710 مجهز خواهد شد. به همین دلیل این پردازنده توانایی پشتیبانی از تنها دو سنسور برای دوربین اصلی این گوشی هوشمند را دارد.

اپو رنو به یک سنسور قدرتمند و اصلی 48 مگاپیکسلی و یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی دوگانه در نظر گرفته شده مجهز شده است. سنسور 16 مگاپیکسلی نیز برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده. اما صفحه نمایش 6.4 اینچی آمولد با رزولوشن 2340×1080 با توجه به حذف ناچ به لطف دوربین سلفی پاپ آپ، صفحه نمایش زیبا و یکدستی را به ما ارائه می دهد. البته استفاده از صفحه نمایش اولد، بعث شده تا قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش این گوشی هوشمند در نظر گرفته شود.

اپو رنو

اما سوای این گوشی هوشمند  با توجه به تیزر منتشر شده از این شرکت، در ادامه شاهد رونمایی از گوشی دیگر این خط تولید جدید با پردازنده اسنپدراگون 855 و دوربین های اصلی سه گانه ای با قابلیت زوم 10 برابری خواهیم بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد