تصاویر نشان داده شده نمایانگر دوربین، S pen و حالت دکس سامسونگ گلکسی نوت 9

زمان شایعات دیگر تمام شده است و دو روز دیگر تا رونمایی از پرچمدار جدید سامسونگ بیشتر نمانده است. از تصاویر منتشر شده به سختی می توان قابلیت های حتمی این محصول جدید را پیش بینی کرد. باهم به مشخصاتی که به احتمال قریب به یقیین در نوت 9 شاهد آن خواهیم بود می پردازیم.

S pen جدید نوت 9 با قابلیت ارتباط بلوتوث به شما امکان دست رسی به دوربین از راه دور و نیز انجام برنامه های مرتبط با آن را می دهد. همانند قلم ها قبلی شرکت سامسونگ، S pen نیز قادر به شناسایی 4096 نقطه فشار می باشد. گلکسی نوت 9 در دوربین دوگانه خود از فناوری دریچه دیافراگم دوگانه گلکسی اس 9 استفاده خواهد کرد این در حالی است که قابلیت AL نیز به دوربین نوت 9 اضافه شده است. این قابلیت می تواند تصویر مورد نظر شما را بر اساس منظره و چشم انداز تنظیم کند و همچنین در مورد عکس های پشت هم و تکراری، تار و کم کیفیت و حتی بسته شدن چشم ( یکی از مشکلات اصلی عکاسی زمانی که نمیخواهید در هنگام گرفته شدن عکس چشم هایتان بسته باشد) را نیز به شما هشدار دهد.

گلکسی نوت 9 نیز دارای قابلیت دکس و یا همان حالت دکستاپ نیز می باشد ولی این بار از حالت پیشرفته تری استفاده کرده است و شما برای ارتباط با مانیتور تنها به یک تک کابل HDMI نیاز خواهید داشت. این احتمال نیز میرود که این پرچمدار جدید از قابلیت مانیتور دوگانه که در گلکسی تب اس 4 داشته است استفاده کند و شما به راحتی قابلیت دست رسی به دو مانیتور به طور همزمان را داشته باشید.

در نهایت گزارش های منتشر شده در مورد قیمت گذاری گلکسی نوت 9 می باشد که این بار قیمت گذاری برای انگلستان در نظر گرفته شده است. برای مدل 128 گیگابایتی قیمت 900 پوند و برای مدل 512 گیگابایتی قیمت 1100 پوندی و به ترتیب قیمت های 1050 و 1250 یورو برای این پرچمدار جدید گویا در نظر گرفته شده است.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد