مشخصات کامل اپو اف 9 با دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی

بعد از تصاویر فاش شده از اپو اف 9 گروه بنچیمو قبل از رونمایی از این محصول جدید اطلاعات کامل ان را در اختیار شما می گذارد. به احتمال زیاد اعلام رسمی اپو اف 9 در هفته آینده صورت پذیرد

اطلاعات به دست آمده نشان می دهد که اپو اف 9 از یک صفحه نمایش 6.3 اینچی آی پی اس با رزولیشن 2280*1080پیکسلی با حداکثر روشنایی 450 نیت و پردازنده MediaTek Helio P60 با رم های 4 و6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی رونمایی خواهد شد. البته معتقد هستیم که مدل پرو این محصول حافظه داخلی بیشتری را به این محصول جدید خود اختصاص خواهد داد. هرچند شکافی در کنار دو سیم کارت به منظور قرار گرفتن کارت حافظه در نظر گرفته شده است که از کارت های حافظه تا 256 گیگابایت پشتیبانی می کند.

در پشت این گوشی هوشمند شاهد دوربین دو گانه خواهیم بود که از یک دوربین 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8  و یک دوربین ثانویه دو مگاپیکسلی استفاده می کند و نیز از یک دوربین 25 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 به عنوان دوربین سلفی بهره می برد که وضوح تصویر رضایت بخشی را به شما خواهد داد.

این گوشی از سیستم عامل ColorOS 5.2 که مختص گوشی های این شرکت می باشد بر روی سیستم عامل انروید 8.1 یا همان اورئو بهره می برد و با یک باتری 3500 میلی آمپری روانه بازار خواهد شد.

پست های مرتبط

توضیحات تکمیلی اپل در مورد برگشتن عکس‌های حذف‌شده در iOS 17.5

آیپد مینی 7 اپل احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد