تمام تغییرات اولین نسخه بتای اندروید 15 را اینجا بخوانید

اکنون که اولین نسخه بتا اندروید 15 منتشر شده اگر به دنبال به‌روزرسانی هستید اما مطمئن نیستید که آیا تغییرات جدیدی وجود دارد، ما اینجا قرار است زمانی را صرف بررسی هر آنچه که گوگل به آخرین به‌روزرسانی اضافه کرده بگذرانیم پس با ما همراه باشید.

اولین نسخه بتا اندروید 15 یک گزینه امنیتی شبکه سلولی را معرفی می‌کند که می‌توانید آن را در بخش “تنظیمات > امنیت و حریم خصوصی > بیشتر” پیدا کنید. گوگل تنظیمات جدید حریم خصوصی Wi-Fi را اضافه کرده و همچنین قابلیت نشان دادن و مخفی کردن نام دستگاه در شبکه را به همراه آورده است.

آخرین نسخه بتای اندروید 15 ویجت‌های Pixel Weather را به همراه دارد، بنابراین اگر به دنبال بهترین تجربه ممکن در گوشی‌های پیکسل هستید، می‌توانید از این ویجت‌های جذاب استفاده کنید.  یکی دیگر از موارد جالب در مورد آخرین نسخه بتا اندروید 15 این است که در نهایت به شما امکان می‌دهد یک برنامه کیف پول پیش‌فرض داشته باشید. اگرچه اکثر مردم از Google Wallet به عنوان برنامه ترجیحی خود استفاده می‌کنند، اگر به دنبال استفاده از چیز دیگری هستید، می‌توانید پس از به‌روزرسانی به آخرین نسخه اندروید، این کار را انجام دهید.

اینها همه تغییراتی بود که گوگل در اندروید 15 ایجاد کرده، با این حال، باید بدانید که از آنجایی که این یک نسخه بتا است، شاهد رفع مشکلات زیادی خواهیم بود. به خاطر داشته باشید که رویداد Google I/O 2024 در ماه آینده برگزار می‌شود و گوگل اطلاعات زیادی را در مورد اندروید 15 و هر چیزی که شامل آن خواهد شد به اشتراک می‌گذارد.

پست های مرتبط

شایعه : سامسونگ ساخت مدل ارزان‌تر گلکسی زد فولد 6 را لغو کرد

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت