رندرهای گوشی Pixel 8a آن را در چهار رنگ نشان می‌دهند

کمی بیش از یک ماه تا تاریخ عرضه رسمی گوشی Pixel 8a فاصله داریم. امروز اولین رندرهای رسمی از این گوشی آن را در چهار رنگ نشان می‌دهد. بر این اساس، این گوشی در رنگ‌های نعنایی، پرسلانی، ابسیدینی و خلیجی در دسترس خواهد بود. ما قبلاً این رنگ‌ها را در سری پیکسل 8 دیده‌ایم و اکنون در مدل مقرون‌به‌صرفه‌تری مشاهده می‌کنیم.

گوشی Pixel 8a شباهت زیادی به Pixel 8 و Pixel 8 Pro دارد و تفاوت اصلی آن طراحی گرد آن است. از نظر مشخصات، این گوشی یک صفحه نمایش 6.1 اینچی با نرخ تازه‌سازی 90 یا 120 هرتز را به همراه دارد. همچنین قرار است یک چیپست Tensor G3 وجود داشته باشد. یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی هم در آن خواهیم دید. در قسمت پشتی، یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با یک سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض هم دریافت می‌کنیم. اگرچه ارتقاء اساسی در دوربین نمی‌بینیم، اما عملکرد آن با برخی از بهترین گوشی‌های ارزان قیمت بازار برابری می‌کند.

همانطور که در رندرهای به اشتراک گذاشته شده می‌بینید، گوشی Pixel 8a بسیار گردتر از سایر دستگاه‌های این خانواده به نظر می‌رسد که این لزوما چیز بدی نیست و ارگونومی بهتری به گوشی می‌دهد. همه چیزهای دیگر شبیه دیگر مدل‌های این سری به نظر می‌رسند و به طور کلی ظاهر خوبی دارد. گوشی Pixel 8a قرار است در روز 14 ماه می آینده رونمایی شود. این گوشی با اندروید 14 عرضه می‌شود. اطلاعات تاکنون حاکی از آن است که این گوشی با قیمتی بین 500 تا 550 دلار عرضه می‌شود، اما حتمی نیست و ممکن است در آینده تغییر کند.

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !