در آینده‌ای نزدیک موتور جست‌وجوی گوگل با قابلیت‌های پولی مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می‌شود

گوگل بهترین و قدرتمندترین موتور جست‌وجو را در اختیار دارد و از زمان شروع اینترنت توسط بسیاری از مردم استفاده شده است. با این حال، به نظر می‌رسد که این شرکت احتمالاً به دنبال تغییر این مدل باشد، چراکه گزارش جدید نشان می‌دهد این موتور جستجو به دنبال ارائه ویژگی‌های بهتر مبتنی بر هوش مصنوعی است و البته، اگر بخواهید از آنها استفاده کنید، باید هزینه بپردازید.

این گزارش در مورد منابع آشنا با برنامه‌های گوگل در مورد وجود ویژگی‌های جستجوی پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی صحبت کرده و اشاره می‌کند که آنها بخشی از خدمات اشتراک فعلی شرکت مانند Gemini Advanced و Google One خواهند شد. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که این سطح برتر جستجو دارای تبلیغات خواهد بود و البته اگر می‌خواهید به استفاده از جستجوی سنتی ادامه دهید، این همچنان برای همه رایگان خواهد بود.

هیچ مشکلی با اشتراک پریمیوم هم در این بابت وجود ندارد و ما شاهد بوده‌ایم که همیشه در صنعت این اتفاق می‌افتد. بنابراین، اگر در آینده‌ای نزدیک شاهد آن باشیم که جستجوی گوگل همراه با هزینه‌ای برای ویژگی‌های برتر مجهز به هوش مصنوعی عرضه می‌شود، برای هیچ‌کس مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

به هر حال، گوگل پول زیادی را روی هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری کرده و ما در حال حاضر به بسیاری از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی دسترسی داریم، اما جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی چیزی است که بسیاری مشتاق امتحان کردن آن هستند. البته هیچ برنامه زمانی برای عرضه این ویژگی وجود ندارد، بنابراین باید منتظر آن بمانیم. با این حال، این گزارش نشان می‌دهد که شرکت گوگل در حال حاضر روی توسعه این فناوری کار می‌کند. احتمالاً در رویداد I/O 2024 که ماه آینده برگزار می‌شود، نگاهی اجمالی به این فناوری داشته باشیم.

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !