ربات جنگنده برای سال 2020 میلادی / غول پیکر اما هوشمند

ربات جنگنده ارتش امریکا در حالی در سال 2020 آماده خواهد شد که پیش از این امریکایی های ربات های جنگنده بسیاری را بصورت آزمایشی تولید کرده بودند. اما این بار این تانک غول پیکر با قابلیت کنترل از راه دور تا سال 2020 آماده به کار گیری خواهد شد هر چند امریکا بیان کرده که هدف از تولید این ربات جنگنده برای استفاده در جنگ نمی باشد و تنها برای اثبات ارتش این کشور تولید شده است.

RCVs نامنی می باشد که برای این ربات در نظر گرفته شده. این تانک هوشمند توسط سربازات در مکانی دور به نام MET-Ds کنترل می شود. MET-Ds با دوربین ها و یک برجک دوردست مجهز خواهد شد که اعضای خدمه با پانل های صفحه لمسی کنترل خواهند کرد.از اول آزمایش در ماه مارس در فورت کارسون در کلرادو آغاز خواهد شد و شامل دو موتور MET-D و چهار RCVS خواهد بود. هر MET-D توسط یک راننده، تفنگدار و چهار سرباز کنترل می شود.

ارتش در حال حاضر برای توسعه پلتفرم های RCV آینده تلاش می کند. در ماه مه، یک رویداد برگزار شد که نشان داد شش تیم مختلف، هشت وسیله نقلیه رباتیک از راه دور را در یک دوره در تگزاس آزمایش کردند. ارتش از تظاهرات استفاده کرد تا بدانند بهترین روش برای ساخت وسایل آینده چیست و چه نقشی در بازی در میدان جنگ آینده ایفا می کنند

شاید امریکا چندانی تلاشی ندارد که نشان دهدد از این تانک جنگنجو و هوشمند خود قصد ندارد در جنگ ها استفاده کند، اما با توجه به نوع بیان مسئولین ارتش این کشور کاملا مشخص است که قصد ارتش امریکا از تولید این ربات، به حاقل رساندن تلفات جانی می باشد.

منبع: theverge

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند