رقابت جذاب شد: گیمینگ گیرهای MSI با گارانتی تخت جمشید

گیمینگ گیرها یا تجهیزات جانبی و گیمینگ طیف وسیعی از محصولات شرکت MSI را پوشش می‌دهند. با اینکه سبد محصولات اژدهای تایوانی در بخش تجهیزات جانبی و گیمینگ بسیار گسترده است اما نیاز است تا خریداران داخلی هم دسترسی کاملی به این محصولات داشته باشند. اکنون با وارد شدن گروه مهندسین تخت جمشید به میدان رقابت، مصرف کنندگان ایرانی می‌توانند برترین و جدیدترین گیمینگ گیرهای MSI را با گارانتی تخت جمشید خریداری کنند.

ام اس آی همانطور که در بازارهای جهانی برتری خود را در ساختار و تنوع محصولات با کیفیت ثابت کرده، در تلاش است تا در ایران هم به این مهم دست یابد. جدا از مادربردهای با کیفیت و قدرتمند، کارت گرافیک‌های ارزشمند، سالیدهای رقابتی و دیگر محصولات که هر کدام به تنهایی وزنه‌ای سنگین در سگمنت خود هستند، تجهیزات جانبی و گیمینگ این شرکت همچون: کیس، ماوس، هدفون و استند هدفون، کیبورد، پد ماوس، صندلی گیمینگ و تجهیزات استریم، بسیار ستودنی هستند.

شرکت تایوانی MSI سهم فروش بسیار خوبی را در بازارهای جهانی و حتی ایران تجربه می‌کند. علاقه مندان به این برند و حتی کاربرانی که در تلاش برای خرید محصولاتی با کیفیت هستند، می‌توانند تک تک قطعات کامپیوتر خود را از برند ام اس آی انتخاب کنند. طیف محصولات این برند بسیار کامل و بی نقص است. از این رو مهم است که در بازار داخلی، مصرف کننده با محصولی با کیفیت و گارانتی خوب همراه باشد.

پست های مرتبط

شرکت Palit از یک خنک‌کننده هیبریدی برای پردازنده گرافیکی جدید Game Rock رونمایی کرد

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !