رونمایی دو ساعت هوشمند جدید هوآوی به همراه گوشی های خانواده هوآوی پی 30

ساعت هوشمند هوآوی جی تی الگانت

در حالی که پیش از این هوآوی تاریخ 26 مارس (6 فروردین 1398) را برای رونمایی گوشی های خانواده پی 30 خود انتخاب کرد، شایعات بسیاری از این گوشی های هوشمند تا به الان به گوشی رسیده. تا همین لحظه اطلاعاتی از دو گوشی هوشمند این خانواده با نام های پی 30 و پی 30 پرو، در دسترس است اما احتمال حضور گوشی هوشمند دیگری نیز در کنار این دو گوشی هوشمند ممکن می باشد. اما امروز هوآوی خبر رونمایی دو ساعت هوشمند جدید به همراه این خانواده را داده است.

ساعت های هوشمند هوآوی با تغییرات جزئی

آخرین باری که این شرکت چینی از یک ساعت هوشمند در کنار گوشی های هوشمند خود پرده برداری کرد، در مراسم رونمایی گوشی های خانواده میت 20 این شرکت بود، حال نیز خانواده  پی 30، به عنوان پرچمداران جدید این شرکت، ساعت های هوشمند جدیدی را نیز با خود به همراه خواهند داشت.

نام های هوآوی واچ جی تی اکتیو و هوآوی واچپ جی تی الگانت، نام های در نظر گرفته شده برای این گجت های هوشمند جدید هوآوی می باشند. تصویری که در پایین مشاهده می کنید، ساعت هوشمند هوآوی جی تی الگانت می باشد، که قرار شده در دو رنگ سبز تیره و نارنجی رونمایی شوند.

ساعت هوشمند هوآوی جی تی الگانت

تغییرات چندانی برای این محصولات جدید در نظر گرفته نشده، اما همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، دکمه های فیزیکی در نظر گرفته شده برای این گجت های هوشمند بیشتر به چشم می آید، اما صفحه نمایش اولد 1.39 همانند نسل قبلی ساعت هوشمند هوآوی برای این گجت های هوشمند نیز در نظر گرفته شده است.

هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت در نظر گرفته شده نداریم، اما به احتمال زیاد مدل اکتیو با قیمت 249 یورو و مدل الگانت با قیمت 229 یورو روانه بازار خواهد شد. باید تا 6 فروزدین سال بعد منتشر باشیم  تا این گجت های پوشیدنی هوشمند به همراه گوشی های خانواده هواوی پی 30 بصورت رسمی رونمایی شوند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

اپل واچ اولترا 3 ارتقای سخت‌افزاری زیادی را ارائه نمی‌دهد

رندرها و اطلاعات جدیدی از اپل واچ سری X منتشر شد