رونمایی ساعت هوشمند هوآوی واچ جی تی

بعد از برگزاری  مراسم با شکوه ماه اکتبر هوآوی که با رونمایی پرچمداران جدید خود همراه بود تنها به رونمایی از گوشی های هوشمند بسنده نکرد و از ساعت هوشمند هوآوی واچ جی تی نیز رونمایی کرد.

این ساعت هوشمند جدید از یک پردازنده کورتکس ام 4 بهره می برد. این پردازنده جدید در مصرف انرژی بسیار بهبود پیدا کرده است و بازده پردازش نیز پیشرفت چشم گیری داشته است. جی تی با یک بار شارژ در صورتی که فقط شما بخواهید از قابلیت دریافت اعلان استفاده کنید این ساعت هوشمند جدید توانایی نگهداری 30 روز با یک بار شارژ را دارد، در صورت فعال سازی نرم افزار کنترل ضربان قلب و حالت ورزش توانایی نگهداری باتری به مدت 2 هفته را دارد اما علاوه بر این استفاده از GPS و حالت روشن صفحه نمایش، فعال سازی 22 ساعته را به شما ارئه می دهد.

ساعت هوشمند جدید هوآوی از یک صفحه نمایش 1.39 اینچی با رزولوشن 454×454 پیکسلی آمولد بهره می برد و برای ساخت این محصول جدید از از فولاد زد زنگ و قاب سرامیکی استفاده کرده است که کیفیت مناسبی را ارائه می دهد. قرار است در دو مدل اسپرت و کلاسیک با تنوع بند همراه باشد. همانند تمام ساعت های هوشمند به تازگی رونمایی شده جی تی نیز از سنسور ضربان قلب بهره می برد این قابلیت کارآمد از تکنولوژی Huawei TruSeen 3.0  استفاده می کند که هوآوی ادعا کرده است این فناوری نتایج بسیار دقیقی را ارائه می دهد و شاید با این جمله کنایه ای به اپل واچ سری 4 آیفون باشد که باگ های مختلفی از آن در این زمینه کشف شده است.

قابلیت های دیگر از جمله فعال سازی قدم به قدم جی پی اس برای ارائه برنامه سلامت شما به وسیله سنسور ضربان قلب نیز می توان اشاره کرد و همچنین نرم افزار کیقیت خواب نیز همراه هوآوی جی تی می باشد.

قیمت تمام شده برای مدل های اسپرت و کلاسیک این ساعت هوشمند جدید به ترتیب 199 و 249 یورو در نظر گرفته شده است. در کنار جی تی دستبند سلامتی Band 3 پرو هوشمند نیز معرفی شد که از صفحه نمایش 0.95 اینچی تاچ بهره می برد که قابلیت های سنسور قلب و GPS نیز از جمله قابلیت های این دستبند سلامتی می باشد که قرار است با قیمت 99 یورو روانه بازار شود.

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

اپل واچ اولترا 3 ارتقای سخت‌افزاری زیادی را ارائه نمی‌دهد

رندرها و اطلاعات جدیدی از اپل واچ سری X منتشر شد

1 دیدگاه

تلویزیون هوشمند هوآوی برای ۶ ماه آینده – لوازم خانگی - وب سایت بنچیمو آذر 25, 1397 - 6:01 ب.ظ
[…] آن با تلویزیون هوشمند خود باشد. پیش از این شاهد معرفی ساعت هوشمند هوآوی واچ جی تی (Watch GT ) با سیستم عامل اختصاصی اما بی نام و نشان این شرکت […]
دیدگاه بگذارید