ساعت هوشمند جدید Galaxy Sport سامسونگ در راه است

آخرین ساعت هوشمند سامسونگ با نام  گلکسی واچ، همراه با آخرین پرچمدار این شرکت، گلکسی نوت 9 معرفی شد. حال گویا سامسونگ قصد دارد یک ساعت هوشمند جدیدی را معرفی کند. این غول کره ای اعلام کرده است قصد دارد قابلیت های ویژه و کارآمدی را برای این گجت پوشیدنی جدید خود در نظر بگیرد.

با توجه به ثبت شماره مدل  SM-R500 توسط سامسونگ و کد Pulse به احتمال خیلی زیاد مربوط به ساعت هوشمند جدید سامسونگ می باشند. با توجه به شماره مدل  SM-R600 که برای ساعت هوشمند Gear Sport در نظر گرفته شده بود، این شماره کدهای ثبت شده نیز قطعا باید مربوط به گجت پوشیدنی جدید سامسونگ باشد.

ساعت هوشمند Galaxy Sport

هنوز مشخص نیست برای این ساعت هوشمندی جدید چه نامی در نظر گرفته شده است اما به احتمال زیاد Galaxy Sport نامی خواهد بود که برای این گجت پوشیدنی جدید در نظر گرفته می شود. با توجه به همرده بودن این ساعت هوشمند با ساعت هوشمند  Gear Sport قابلیت های تناسبی، نرم افزار های کنترل سلامتی، نرم افزار کنترل خواب و … را خواهد داشت. تنها چیزی که قطعا راجع به Galaxy Sport میدانیم بهره بردن از رم 4 گیگابایتی است.

بیکسبی این بار برای ساعت هوشمند Galaxy Sport

هماطور که سامسونگ قول داده بود تغییرات چشم گیری را در زمینه بیکسبی گوشی های هوشمند خود اعمال خواهد کرد، و این قابلیتی که تا به الان عملکر خوبی را از خود نشان نداده است از این پس قرار است عملکرد مناسبی در خور شخصیت سامسونگ از خود نشان دهد. حال بیکسبی با آخرین قابلیت های اضافه شده قرار است اولین بار برای گجت های پوشیدنی این شرکت مورد استفاده قرار گیرد. چنین قابلیت جدید اضافه شده بسیار می تواند برای یک گجت پوشیدنی کارآمد باشد مخصوصا با بهبود های بیکسبی که سامسونگ قول آن را داده است.

منبع: sammobile

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

اپل واچ اولترا 3 ارتقای سخت‌افزاری زیادی را ارائه نمی‌دهد

رندرها و اطلاعات جدیدی از اپل واچ سری X منتشر شد

1 دیدگاه

ساعت هوشمندی اختصاصی قرار است با تبلت جدید سامسونگ رونمایی شود – ساعت هوشمند دی 6, 1397 - 2:56 ب.ظ
[…] […]
دیدگاه بگذارید