سامسونگ دستیار صوتی Bixby را با هوش مصنوعی مولد تقویت می‌کند

به نظر می‌رسد که سامسونگ قرار نیست دستیار صوتی بیکسبی را کنار بگذارد، چراکه این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای اضافه‌کردن ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد به آن است. این اطلاعات از سوی یکی از مدیران ارشد سامسونگ، وون جون چوی، به دست آمده و این احتمال وجود دارد که به زودی شاهد این اتفاق باشیم.

در مصاحبه‌ای با CNBC، این مدیر در مورد اینکه سامسونگ چگونه می‌خواهد هوش مصنوعی مولد را به بیکسبی بیاورد گفت که با ظهور فناوری AI و LLM (مدل زبان بزرگ)، باید نقش بیکسبی را دوباره تعریف کنیم تا بیکسبی بتواند به هوش مصنوعی مولد مجهز شود و در آینده هوشمندتر شود. نزدیک به هفت سال از معرفی بیکسبی توسط سامسونگ می‌گذرد و اگرچه این دستیار شروع سختی داشت، اما به جرات می‌توان گفت که سامسونگ دست از این دستیار برنداشته و با ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد آن را دگرگون می‌کند.

متأسفانه این مدیر سامسونگ اطلاعات بیشتری در مورد قابلیت‌های بیکسبی زمانی که به هوش مصنوعی مولد مجهز شود، به اشتراک نگذاشت. مشخصاً این دستیار صوتی توان رقابت با Assistant یا Gemini گوگل یا Siri اپل و Alexa آمازون را ندارد، اما همینکه سامسونگ در تلاش برای تقویت این دستیار است، طرفداران را ترغیب کرده که روزی آن را امتحان کنند. در ابتدای سال جاری، این شرکت در مورد چگونگی همزیستی Bixby و Galaxy AI صحبت کرد و در آن زمان، ما نمی‌دانستیم که چگونه این صورت می‌گیرد، اما اکنون با توجه به اینکه سامسونگ این دستیار را با هوش مصنوعی مولد تقویت می‌کند، این ایده محتمل‌تر شده است.

پست های مرتبط

گوشی Vivo X200 اولین پرچمداری خواهد بود که از تراشه Dimensity 9400 بهره می‌برد

سامسونگ از گوشی گلکسی M35 5G رونمایی کرد

اپل احتمالاً چت‌بات Apple GPT را راه‌اندازی نکند