سری پس از P60 هواوی، P70 نامیده نمی‌شود : معرفی سری Pura 70 !

گوشی‌های هواوی به دلیل دوربین خوبشان شناخته شده‌اند. اگر نگاهی به سری P60 و سری گوشی‌های هوشمند Mate شرکت هواوی بیندازید متوجه می‌شوید که دوربین بسیار خوبی را ارائه می‌دهند. با این حال، این شرکت اکنون قصد دارد گوشی‌های سری P را بازنشسته کند.

هواوی تایید کرده که سری P گوشی‌های هوشمندش اکنون Pura نام خواهند داشت و گوشی بعدی که وارد بازار می‌شود Pura 70 نام خواهد داشت. اگر نام تغییر نمی‌کرد می‌توانستیم آن را P70 بنامیم. دلیل این تغییر نام مشخص نیست، اما این شرکت در مورد ارتقاء دستگاه‌ها و ارائه یک نگرش جدید صحبت می‌کند.

هواوی همچنین تایید کرده که سری محصولات بعدی با عدد 70 ادامه خواهد یافت. کاربران مشتقانه منتظرند تا ببینند این شرکت با گوشی‌های آینده خود چه خواهد کرد. اطلاعات مربوط به سری Pura 70 هواوی فقط به همین جا ختم نمی‌شود، چراکه اطلاعات بیشتری از Digital Chat Station، یک افشاگر قابل اعتماد در پلتفرم Weibo، به دست آمده است. طبق اطلاعات فاش‌شده، این شرکت احتمالاً روی چهار دستگاه مختلف متعلق به یک سری کار کند.

این بدان معناست که ما مدل‌های Pura 70 ،Pura 70 Pro ،Pura 70 Pro Plus و Pura 70 Ultra را خواهیم دید. با توجه به اینکه هواوی تقریباً هیچ حضور بین‌المللی ندارد، وجود مدل‌های متنوع جالب است. ما در مورد در دسترس بودن سری Pura 70 هواوی خارج از بازار چین مطمئن نیستیم، ولی در هر صورت جالب می‌شود که این گوشی‌ها وارد بازارهای جهانی شوند.

حتی اگر هواوی بتواند در سطح بین‌المللی ظاهر شود، هنوز یک سوال بزرگ پیش می‌آید. آیا کاربران می‌خواهند دستگاهی را که از هیچ سرویس گوگل استفاده نمی‌کند خریداری کنند؟ این چیزی است که اکثر مردم باید به آن توجه کنند، چراکه ایالات متحده این گوشی‌ها را ممنوع کرده است.

پست های مرتبط

شرکت OpenAI مدل جدید هوش مصنوعی GPT-4o را معرفی کرد

شایعه : سامسونگ ساخت مدل ارزان‌تر گلکسی زد فولد 6 را لغو کرد

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟