سی دی پراجکت رد: E3 2019 مهم ترین رویداد تاریخ این کمپانی است

برای گیمرها، هیچ رویدادی مهم تر از E3 وجود ندارد. بزرگترین نمایشگاه صنعت بازی در جهان که هر ساله بزرگترین شرکت های این حوزه، دستاوردهای مهم خود را در آن به نمایش میگذارند. سی دی پراجکت رد، توسعه دهنده معروف بازی های کامپیوتری سال گذشته در E3 یکی از بهترین نمایش های خود را با معرفی بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 ارائه داد. طبق اعلام خود این کمپانی لهستانی، E3 2019 بسیار مهم و حیاتی تر از سال قبل خواهد بود و این نمایشگاه بیش از هر زمان دیگری برای این توسعه دهنده اهمیت دارد.

در جریان کنفرانس مالی سی دی پراجکت رد و انتشار گزارش سال مالی 2018، این کمپانی صحبت های بیشتری در مورد فعالیت های آینده خود و عناوینی که احتمالا در E3 2019 نمایش داده میشوند عنوان کرده است.

در حالی که رویداد سال گذشته سی دی پراجکت رد در E3 2018 یکی از بزرگترین رویدادهای این توسعه دهنده در این نمایشگاه بود، Adam Kicinski، مدیرعامل سی دی پراجکت گفته است که E3 2019، مهم ترین رویداد این شرکت در تاریخ خواهد بود. به همین دلیل این شرکت خود را برای یک نمایش قدرتمند در E3 آینده که در لوس آنجلس و در ماه ژوئن برگزار میشود آماده کرده است. ی

سوالی که برای گیمرها به وجود می آید این است که CD Project چه نمایشی برای آنها آماده کرده؟ مطمئنا پاسخ این سوال، Cyberpunk 2077 است. احتمالا این کمپانی در جریان نمایشگاه E3 آینده، اطلاعات جدید زیادی در مورد این عنوان آینده نگرانه تخیلی نقش آفرینی منتشر خواهد کرد. شاید زمان انتشار این بازی مشخص شود و یا حداقل بازه زمانی انتشار آن اعلام گردد.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد