زمان انتشار Wolfenstein: Youngblood در تریلر داستانی جدید این بازی مشخص شد

شرکت بتزدا، ناشر معروف و نام آشنای بازی های کامپیوتری به زودی قسمت جدیدی از بازی ولفنشتاین را عرضه خواهد کرد. Wolfenstein: Youngblood نام این قسمت از بازی است که اولین بار بتزدا آن را در E3 2018 به نمایش گذاشت و از آن پس تاکنون صحبت های چندانی در مورد این عنوان منتشر نشده است.

اما حالا این کمپانی با انتشار یک تریلر جدید از این بازی، زمان انتشار آن را تائید کرده و همچنین نسخه ای مخصوص از این بازی برای کنسول نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد. تبلیغ پیش خرید سکه ها و نسخه دلوکس نیز در تریلر منتشر شده قید شده است و در نهایت خود بازی که در در تاریخ 26 جولای برابر با 4 مرداد منتشر میشود.

برای آن دسته از کاربرانی که اطلاعاتی در مورد این قسمت از بازی ندارند باید گفت که Wolfenstein: Youngblood روایتگر جستجوی دخترهای دو قلوی BJ Blackowicz بعد از گم شدن وی در پاریس در سال 1980 است. در طول ماجراجویی خود آنها باید تعداد زیادی از سربازهای نازی را بکشند.

آن طور که در تریلر بازی پیداست، گرافیک نسبت به Wolfenstein III بهتر شده است در حالی که با گیم پلی جذاب و هیجانی مانند گذشته روبرو هستیم. شخصیت سازی دختران BJ نیز به قدری خوب است که بازیکن بتواند با آنها ارتباط برقرار کند. بتزدا اعلام کرده است که این بازی برای کامپیوترهای شخصی از طریق فروشگاه استیم قابل خرید خواهد بود.

آن عده از بازیکنانی که در نظر دارند نسخه دلوکس این عنوان را خریداری کنند، قابلیت Buddy Pass را دریافت خواهند کرد که از طریق آن میتوانند به یکی از دوستان خود اجازه دهند مادامی که صاحب اصلی بازی در حال اجرای آن است، آن شخص نیز به طور رایگان به اجرای بازی بپردازد. Cyborg Skin Pack نیز شامل حال این عده از بازیکنان خواهد شد که جلیقه های انحصاری، چاقوها، اسلحه ها و کلاه های ایمنی خاصی را در اختیار آنها میگذارد.

پست های مرتبط

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند

کنسول نینتندو سوییچ 2 با بازی‌های نسل قبلی سازگاری کامل دارد