ویدئویی از دوربین سلفی پاپ آپ اپو رنو با طراحی غیر معمول

در سه ماهه آخر سال 2018 شاهد رونمایی گوشی های هوشمند بودیم که از کمترین میزان ناچ در نظر گرفته شده برای صفحه نمایش بهره مند شدند. از سامسونگ گلکسی A8s گرفته که اولین گوشی هوشمند مجهز به صفحه نمایش اینفینیتی o بود تا گوشی های هوشمند دیگر که از دوربین سلفی پاپ آپ برای حذف ناچ در صفحه نمایش بهره بردند. اما این بار همانطور که در تصاویر منتشر شده از اپو رنو مشاهده کردید، این گوشی هوشمند نیز از فناوری دوربین سلفی پاپ آپ بهره مند شده اما با طراحی غیر معمول.

طراحی خاص برای دوربین سلفی اپو رنو

پیش از این در ابتدا شاهد رونمایی شیائومی می میکس 3 بودیم که از دوربین سلفی پاپ آپ بهره مند شده بود که برای استفاده از دوربین سلفی دوگانه بسیار خوب این گوشی، تنها کافی بود که صفحه نمایش را به سمت پایین بکشیم و ذوربین سلفی نمایان می شد. به شخصه با توجه به ملاقات نزدیک با این گوشی باید بگویم زیبایی خاص شیائومی می میکس ناخواسته به دل شما می نشیند.

اپو رنو

بعد از آن نیز ویوو وی 15 پرو نیز از چنین تکنولوژی بهره مند شده که در هنگام انتخاب دوربین سلفی، سنسور های سلفی گوشی بصورت خودکار نمایان می شدند، البته اپو اف 11 پرو نیز دقیقا از چنین طراحی برای دوربین سلفی پاپ آپ بهره مند شد. اما می توان طراحی در نظر گرفته شده برای اپو رنو را ترکیب طراحی های گفته شده دانست. همانطور که در تصویر و ویدئو مشاهده می کنید، هنگام انتخاب دوربین سلفی، یک صفحه مورب که دوربین سلفی را در خود جای داده نمایان می شود.

در کل طراحی غیر معمول در نظر گرفته شده، تنها به خاص بودن این گوشی هوشمند کمک کرده، در غیر اینصورت از اپو توقع طراحی زیباتری را داشتیم. اما به هر حال برای اطلاعات بیشتر به مطلب تصاویر متشر شده به همراه مشخصات فنی اپو رنو مراجعه کنید.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد