شاهکار موتور گرافیکی Unity با استفاده از ray tracing برای همکاری با BMW

ساخت صحنه های واقعی از اشیاء یا هر وسیله ای که در واقعیت وجود ندارد تا قبل از ورود فناوری ray tracing به کاری سخت و نا ممکن تبدیل شده بود. به لطف انویدیا و فناوری ray tracing در کارت گرافیک های RTX 20 شاهد ظهور صحنه های واقعی در دنیای خیالی شدیم. صحنه هایی که تنها با وجود سخت افزاری اختصاصی و موتور گرافیکی های پیشرفته صورت می گیرد.

این بار شرکت Unity با موتور گرافیکی پیشرفته اش به لطف فناوری real-time ray tracing انویدیا، با شرکت BMW همکاری کرده تا محصولات این شرکت را برای بازاریابی یا ساخت ویدیوهای تبلیغاتی به طور واقع گرایانه به تصویر بکشد.

پس از ورود فناوری real-time ray tracing انویدیا که به لطف کارت گرافیک های پیشرفته RTX 20 صورت گرفت، به تصویر کشیدن دنیای خیالی با ویژگی های رئالیسم ممکن شد و در بعضی از بازی ها یا تیزرهای تبلیغاتی شاهد صحنه هایی با بازتاب نور واقعی، بازی نور و سایه ها و کنترل بهتر روشنایی در صحنه ها شدیم.

این بار شرکت Unity با موتور گرافیکی معروفش، دست به ساخت و طراحی بی ام و سری 8 کوپه زده تا در پروژه های بازاریابی یا تبلیغاتی BMW، این خودرو را با رفتارهای بصری رئالیسم در دنیای واقعی به تصویر بکشد. تقلید از رفتارهای واقعی نور در فناوری ray tracing باعث شده تا توسعه دهندگان به راحتی بتوانند وسیله ای که وجود ندارد را در صحنه ای واقعی با ویژگی های بصری طبیعی قرار دهند. برای این کار استفاده از سخت افزار و نرم افزارهای تخصصی، شناخت محصول و متریال استفاده شده، رفتارهای نور و سایه، بازتاب و محاسبات داینامیکی دقیق لازم است تا پروژه مورد نظر کاملاً واقعی به نظر برسد.

پست های مرتبط

شرکت Palit از یک خنک‌کننده هیبریدی برای پردازنده گرافیکی جدید Game Rock رونمایی کرد

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید