گوشی میان رده ریلمی 3 پرو قدرتمند تر از مدل استاندارد

گوشی میان رده ریلمی 3 پرو بعد از رونمایی ریلمی 3 امروز بصورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند این بار با بهره بردن از صفحه نمایش بهتر و البته پردازنده قدرتمند تر رونمایی شد. این گوشی هوشمند میان رده از سنسور های دوربین اصلی و سلفی قدرتمند تری به نسبت مدل استاندارد خود بهره مند شده است. در ادامه به مشخصات فنی و طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده جذاب خواهیم پرداخت.

طراحی زیبا با تغییرات اندک

در نگاه اول تفاوت چندانی با مدل استاندارد این گوشی هوشمند مشاهده نمی کنیم. اما طبق عادت همیشگی گوشی های هوشمند میان رده این محصول نیز از رنگ بندی های زیبایی برخوردار شده. طراحی صفحه نمایش نیز تمام تلاش خود را کرده تا ناچ و حاشیه موجود را به حداقل میزان ممکن برساند. ناچ واتر دراپ در نظر گرفته شده به خوبی از عهده این ماموریت برآمده است. در قسمت پشتی این گوشی نیز شاهد قرار گرفتن دوربین های اصلی در گوشه چپ در کنار سنسور حسگر اثر انگشت می باشیم. باید گفت برای گوشی هوشمند میان رده ای با چنین قیمت های بسیار مناسب در نظر گرفته شده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت، از طراحی قابل قبول و زیبایی بهره مند شده است.

ریلمی 3 پرو

صفحه نمایش

ریلمی 3 از صفحه نمایش 6.2 اینچی بهره مند شده بود اما ریلمی 3 پرو از صفحه نمایش 6.3 اینچی بهره مند شده که شاید تغییر چندانی به نظر نرسد اما کیفیت فول اچ دی پلاس در نظر گرفته شده با توجه به ناچ زیبای واتردراپ، صفحه نمایش یکدستی و با کیفیتی را ارائه می کند. در قسمت ناچ واتردراپ صفحه نمایش نیز تنها سنسور دوربین سلفی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

ریلمی 3 پرو

دوربین های اصلی در کنار سنسور دوربین سلفی قدرتمند

این گوشی هوشمند در زمینه سنسور های دوربین اصلی نیز پیشرفت خوبی به نسبت مدل  استاندارد خود داشته است. سنسور های 16+5 مگاپیکسلی سونی IMX519 برای دوربین های اصلی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده، این در حالی است که مدل استاند این محصول از دوربین های اصلی 13+2 مگاپیکسلی بهره مند شده بود. سنسور سونی IMX519 در نظر گرفته شده همانند سنسور های اصلی وان پلاس 6 تی می باشد البته ضعیف تر. به هر حال استفاده از سنسور های با کیفیت سونی نوید ثبت تصویر قابل قبول و با کیفیتی برای این گوشی هوشمند میان رده می دهد.

ریلمی 3 پرو

اما تغییر چشم گیز ریلمی 3 پرو سنسور دوربین سلفی در نظر گرفته شده برای آن می باشد. در حالی که ریلمی 3 از سنسور 13 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی بهره مند شد، این گوشی هوشمند جدید از سنسور 32 مگاپیکسلی قدرتمند با قابلیت فوکوس اتوماتیک در قسمت ناچ زیبای واتردراپ صفحه نمایش برخوردار شده است.

پردازنده ای قدرمند تر با کارایی بیشتر

پردازنده 11 نانومتری اسنپدراگون 710 در نظر گرفته شده قابلیت های جذابی را به این گوشی هوشمند میان رده داده. یکی از اصلی ترین تاثیر پردازنده های در نظر گرفته شده برای گوشی های هوشمند، پشتیبانی از حالت های مختلف سنسور های دوربین اصلی می باشد. پردازنده در نظر گرفته شده با توجه به اندروید پای، قابلیت های عکاسی حالت شب به همراه فیلمبرداری اسلو موشن با نرخ 960 فریم در ثانیه با کیفیت اچ دی را برای این سنسور های دوربین اصلی این گوشی هوشمند میان رده به ارمغان آورده است.

ریلمی 3 پرو قرار است در سه مدل 4/64GB و 6/64GB و 6/128GB با قابلیت ارتقاء میکرو اس دی تا حداکثر میزان 256 گیگابایت روانه بازار شود. باتری 4045 میل آمپری در نظر گرفته شده انتخاب مناسبی به نظر می رسد اما متاسفانه درگاه شارژ میکرو یو اس بی برای این گوشی هوشمند انتخاب شده که قطعا استفاده از یو اس بی تایپ سی انتخاب بهتری برای این گوشی هوشمند بود.

قیمت

یکی از اصلی ترین نقاط قوت گوشی های هوشمند میان رده، قیمت های در نظر گرفته شده برای این گوشی ها می باشد. ریلمی 3 پرو نیز از این اتفاق مستثنی نیست و برای مدل 4/64GB قیمت 200 دلاری و برای مدل 6/128GB قیمت 245 دلاری در نظر گرفته شده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد