شایعه : نام بازی جدید ایندیانا جونز اعلام شد : Indiana Jones and the Great Circle

طرفداران سری فیلم‌های ایندیانا جونز احتمالاً با شنیدن این خبر بسیار خوشحال شوند که یک بازی جدید به نام Indiana Jones and the Great Circle نزدیک به انتشار قرار دارد.

بازی پیش روی ایندیانا جونز توسط استودیو Bethesda ساخته می‌شود. اخیراً اعلام شده است که نام بازی مشخص شده است. این اطلاعات از طریق کشف دامنه‌ها و علائم تجاری ثبت‌شده توسط کاربر توییتر Kurakasis فاش شد. دامنه‌های ثبت‌شده توسط Lucasfilm، از جمله indianajonesandthegreatcirclegame.com، نشان می‌دهد که نام بازی Indiana Jones and the Great Circle خواهد بود. شرکت Lucasfilm هم دو سال پیش نشان تجاری‌ای برای عنوان «Great Circle» در اروپا ثبت کرد و جالب اینجاست که این نشان، مربوط به گیم هم بود. این بازی قرار است در تاریخ 18 ژانویه گیم‌پلی خود را در Xbox Developer Direct معرفی کند و قرار است در سال 2024 منتشر شود.
اصطلاح «Great Circle» یا همان دایره بزرگ در بخش انتهایی نام بازی Indiana Jones and the Great Circle، یک اصطلاح ریاضی است و به بزرگترین دایره‌ای اطلاق می‌شود که می‌توان روی هر کره‌ای رسم کرد و در رابطه با خود زمین هم به کار می‌رود. این مسئله با اولین تصویر تیزر بازی که حاوی کتابی با عنوان «دایره باستان» یا «دایره‌های باستانی» است، مطابقت دارد. این بازی برای اولین بار در ژانویه 2021 معرفی شد و توسط MachineGames که به خاطر کارهایش بر روی سری Wolfenstein شناخته می‌شود، در حال توسعه و توسط Bethesda هم تحت نظارت و انتشار قرار دارد.
ثبت چندین دامنه جدید برای عنوان Indiana Jones and the Great Circle توسط Lucasfilm و همچنین ثبت علامت تجاری اروپایی برای «Great Circle» به شدت نشان‌دهنده این است که این عنوان می‌تواند نام بازی آینده ایندیانا جونز باشد. این بازی به عنوان ترکیب منحصر به فردی توصیف می‌شود که تجربه متفاوتی را در دنیای ایندیانا جونز ارائه می‌دهد.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024