شیائومی گوشی هوشمندی با سنسور دوربین 48 مگاپیکسلی تولید خواهد کرد

مدتی است که خبر فعالیت شرکت شیائومی بر روی یک گوشی هوشمند جدید با سنسور دوربین 48 مگاپیکسلی به گوشی می رسد. حال گویا این شرکت چینی توانسته است نسخه آزمایش و اولیه این گوشی هوشمند جدید را تولید کند. این نسخه آزمایشی در اختیار رئیس جمهور Lin Bin نیز قرار گرفته است و نظر رئیس جمهور در خصوص این گوشی هوشمند تنها در یک جمله بیان شده است، “بد نیست”

زمان رونمایی

به احتمال خیلی زیاد محصول جدید شرکت شیائومی قرار است در ماه ژانویه سال میلای آینده 2019 رونمایی شود. در حالی که هنوز نامی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته نشده است ولی هر نامی که در نظر گرفته شود به احتمال زیاد سنسور دوربین 48 مگاپیکسلی نیز به همراه آن خواهد بود.

سنسور دوربین 48 مگاپیکسلی

درست از که این میزان سنسور در نظر گرفته شده برای گوشی های هوشمند شرکت شیائومی اتفاقی تازه ای است، اما قبلا هم نوکیا 808 pure view از سنسور 41 مگاپیگسلی و آخرین پرچمدارا هوآوی یعنی میت 20 پرو از سنسور 40 مگاپیکسلی بهره برده اند. کلا درست است که استفاده از چنین سنسور هایی برای گوشی های هوشمند اتفاق نادری است اما اتفاق چندان جدید و یا شگفت انگیزی نیست.

سنسور سونی IMX586 48 مگاپیکسلی با دقت پیکسلی 0.8 مکیرومتر و سنسور سامسونگ GM1 48 مگاپیکسلی با با دقت پیکسل 0.8 میکرومتر از گزینه های احتمالی استفاده شده برای سنسور جدید گوشی هوشمند شیائومی خواهند بود. چنین سنسور های استفاده شده کیفیت عکاسی حالت دیجیتال را بسیار بهبود می بخشند اما هنوز مشخص نیست که سنسوری که شیائومی قرار است استفاده کند از نوع دیجیتال خواهد بود یا همانند هوآوی میت 20 پرو از سنسور تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال.

قطعا سنسور اپتیکال زومی با کیفیت تر را به شما ارائه می دهد به نسبت دیجیتال، اما باید تا سال میلادی آینده منتظر گوشی هوشمند جدید شیائومی ماند تا دید آیا تنها نقطه قوت این گوشی هوشمند سنسور 48 مگاپیکسلی آن می باشد یا قابلیت های جدید دیگری نیز به آن اضافه خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

2 نظرات

شیائومی ۴۸ مگاپیکسلی گوشی هوشمند جدید سری Redmi – شیائومی – بنچیمو آذر 20, 1397 - 4:00 ب.ظ
[…] روز پیش شیائومی اعلام کرد که قرار است گوشی هوشمند جدیدی با سنسو…. امروز هم اطلاعات دیگری از این محصول جدید شیائومی که به […]
شیائومی می ۹ قدرتمند تر از همیشه: پردازنده ای قدرتمند در کنار دوربین فوق العاده – شیائومی دی 15, 1397 - 4:01 ب.ظ
[…] شیائومی خیلی پیش تر خبر رونمایی از گوشی هوشمند جدید خود… اما بعد از آن این هوآوی بود که برای گوشی های هوشمند nova 4 و honor v20 از چنین سنسور قدرتمندی استفاده کرد حال نیز شیائومی می ۹ نیز با قابلیت های جذاب و فوق العاده معرفی شده است. […]
دیدگاه بگذارید