طرح جدید گوشی انعطاف پذیر شارپ / طراحی آشنا اما جالب

در حالی که شاهد رونمایی گوشی های انعطاف پذیر بودیم،بسیاری از شرکت های که شاید کمتر و یا اصلا اسمشان به گوشمان نخورده است، فعالیت های جدید را در عرصه تولید چنین گوشی های هوشمند آغاز کردند. سامسونگ اولین شرکتی بود که با رونمایی از گوشی گلکسی fold خود دوره جدید گوشی های هوشمند انعطاف پذیر را آغاز کرد بعد از آن نیز در نمایشگاه MWC 2019 بارسلونا شاهد رونمایی هواوی میت ایکس بودیم. اما حال طرحی جدید از گوشی انعطاف پذیر شارپ به همراه تصاویر طراحی شده از این محصول جدید و جذاب منتشر شده است.

طرح در نظر گرفته شده گوشی انعطاف پذیر شارپ

طرحی مشابه با گوشی انعطاف پذیر موتورولا

پیش از این همانطور که گفتیم گوشی های گلکسی fold سامسونگ و هواوی میت ایکس تنها نمونه های ساخته شده گوشی های هوشمند انعطاف پذیر می باشند که تا به الان بصورت رسمی رونمایی شدند. هرچند بعد از این گوشی های هوشمند سامسونگ نیز طرح های دیگری را برای محصولات آینده این شرکت منتشر کرد که یکی از طرح ها منتشر شده دقیقا شبیه به طرح گوشی انعطاف پذیر موتورولا و نیز طرح حال و حاضر شارپ می باشد.

گوشی انعطاف پذیر شارپ

همانند طرح هایی که پیش از این نیز دیده بودیم، گوشی انعطاف پذیر شارپ به جای تا شدن از سمت داخل، از سمت بالا به سمت داخل تا می شود. و طرح در نظر گرفته شده طرح عجیب و یا جدید محسوب نمی شود. البته این را هم باید خاطر نشان کرد که چنین طرح هایی شاید تنها در حد یک طرح باقی بمانند و به مرحله تولید نرسند.

گوشی انعطاف پذیر شارپ

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

هر آنچه در مورد Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 می‌دانیم

هر دو مدل آیفون 16 پرو و پرومکس اپل با لنز پریسکوپ مجهز می‌شوند

مدل‌های بعدی آیپد پرو احتمالاً مجهز به تراشه M5 اپل باشند