فروش فوق العاده 700,000 دستگاهی شیائومی پوکوفون F1 تنها در سه ماه

شیائومی با معرفی پوکوفون F1 ابتدا در هند با رونمایی از یک گوشی هوشمند یکه فقط قیمتش شبیه به گوشی های میان رده و حتی ارزانتر از آن ها بود و مشخصات کامل یک پرچمدار را دارا بوده است، در همان بدو ورود توانست فروش فوق العاده ای را در هند به خود اختصاص دهد که نشان از علاقه کاربران به این گوشی هوشمند می داد.

مشخصات و قیمت

همانطور که گفتیم این گوشی هوشمند تنها قیمتی حتی پایین تر از گوشی های میان رده را دارد، قیمت در نظر گرفته شده برای پوکوفون F1 در هندوستان 300 دلار در نظر گرفته شده است و همین گوشی هوشمند در اروپا نیز با افزایش قیمت 50 دلاری و با قیمت 350 دلار به بازار عرضه می شود.

شیائومی پوکوفون F1

این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش 6.18 اینچی با رزولولشن 1080×2246 پیکسلی بهره می برد و برای پردازنده پوکوفون F1 چیپست قدرتمند اسنپدراگون 845 استفاده شده است که سامسونگ برای گلکس نوت 9، آخرین پرچمدار خود استفاده کرده است. با کمی دقت به مشخصات این گوشی هوشمند می بینید که چیزی کم از پرچمدارانی که معرفی شدند چندان ندارد.

فروش 700,000 دستگاه شیائومی پوکوفون F1 در سه ماه

Manu Kumar Jain یکی از سرپرست های شرکت شیائومی با بیان اینکه پوکوفون یکی از شرکت های پر سود و قدرتمند این شرکت می باشد با انتشار یک بنر جالب از فروش 700,000 دستگاهی این گوشی هوشمند در تنها 3 ماه خبر داد.وی بیان داشته که بیشترین فروش ای گوشی هوشمند در هند بوده است و البته مردمان اروپا نیز استقبال خوبی از این گوشی هوشمند جذاب و ارزان قیمت داشته اند.

فروش فوق العاده 700,000 دستگاهی شیائومی پوکوفون F1 تنها در سه ماه

برای شرکتی که چند سالی است وارد عرصه رقابت گوشی های هوشمند جهانی شده است چنین میزان فروشی موفقیت بزرگی محسوب می شود و نشان از برنامه آینده دار و طولانی این شرکت برای رسیدن به رتبه های بالایی بازار فروش جهانی دارد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

1 دیدگاه

کانسپت در نظر گرفته شده برای پوکوفون اف ۲ – شیائومی پوکوفون اف ۱ – شیائومی – بنچیمو دی 13, 1397 - 8:01 ب.ظ
[…] […]
دیدگاه بگذارید