مدل پایه سامسونگ گلکسی اس 10 تنها با دو دوربین اصلی

سامسونگ گلکسی اس 10 که قرار است در قالب یک خانواده متشکل از 3 یا 4 گوشی هوشمند معرفی شوند با قابلیت های جدیدی که قرار است به آن ها مجهز شوند بسیاری از کاربران را مشتاق به خود کرده اند.

گویا سامسونگ برای مدل خاص خود یعنی گلکسی اس 10 پلاس با توجه به اخباری که تاکنون منتشر شده است قابلیت های بهتری را اختصاص خواهد داد. شما می توانید تمام مطالب و مشخصاتی که تاکنون از این پرچمداران منتشر شده است را در وب سایت ما مشاهده کنید.

گلکسی اس 10 با دو دوربین اصلی

سامسونگ برای گلکسی اس 10 پلاس 6 سنسور دوبین در نظر گرفته است که قرار است دو سنسور برای دوربین سلفی و 4 سنسور برای دوربین اصلی این گوشی هوشمند در نظر بگیرد همانند سامسونگ گلکسی A9 2018 که اولین گوشی هوشمندی بوده است که به چهار سنسور دوربین اصلی مجهز شد. اما برای گلکسی اس 10 تنها قرار است از دو سنسور برای دوربین اصلی این گوشی هوشمند استفاده شود.

سامسونگ گلکسی اس 10

با توجه به تصویری که منتشر شده است که گویا متعلق به دو پرچمداران دیگر این شرکت می باشد به احتمال زیاد از یک صفحه نمایش 5.8 اینچی بهره خواهد برد که حدس میزنیم تصویر منتشر شده برای گوشی دوم این پرچمداران خواهد بود زیرا مدل پایه قرار است از سنسور اثر انگشت در قسمت کناری گوشی بهره ببرد اما این تصویر منتشر شده گویا چنین قابلیتی قرار است در صفحه نمایش این گوشی هوشمند در نظر گرفته شود.

پردازنده قدرتمنند گلکسی اس 10 پلاس

سامسونگ طبق روال هر ساله خود پرچمداران خود را برای مناطق مختلف با پردازنده های متفاوت عرضه می کند. برای گلکسی اس 10 پلاس نیز قرار است از دو پردازنده متفاوت اگزینوس 9820 و اسنپدراگون 855 بهره ببرد. دربنچمارک های گرفته شده از پردانده جدید کوآلکام توانسته است پردازنده قبلی سامسونگ و Kirin 980 هوآوی را پشت سر بگذارد و امتیازی بیشری را به خود اختصاص دهد.

بنچمارک سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد

1 دیدگاه

سامسونگ گلکسی اس ۱۰ به چند سنسور دوبین اصلی مجهز خواهد شد؟ – مسونگ گلکسی اس ۱۰ آذر 19, 1397 - 2:02 ب.ظ
[…] این گوشی های هوشمند هستیم. چند روز پیش بود که با انتشار تصویری از مدل پایه سامسونگ گلکسی اس ۱۰ مشخص شد که این گوشی هوشمند همانند گلکسی نوت ۹ از دو […]
دیدگاه بگذارید