رم های جدید INNO3D از خانواده iCHILL با ظاهری زیبا و عملکرد عالی

شرکت INNO3D در سال های گذشته نشان داد که می تواند مرزهای شگفتی را در زمینه تولید قطعات سخت افزاری از جمله کارت گرافیک تغییر دهد. این شرکت سالها، کارت گرافیک هایی با کیفیت ساخت بسیار بالا، عملکرد عالی و خنک کننده ای مناسب را به همراه اورکلاک کاربردی روانه بازار می کند. اما این بار پس از عرضه موفقیت آمیز ماژول های رم، INNO3D سری جدید رم های خود را از خانواده iCHILL معرفی کرد.

همانطور که شرکت INNO3D در تولید کارت گرافیک ها، از طراحی خاص و عملکرد عالی استفاده می کند، در این سری از ماژول های رم هم با این قاعده روبرو هستیم. این شرکت وارد دوره ای جدید از عملکرد محصولاتش شده و در نظر دارد گیمرهایی که به بازی های کامپیوتری اعتیاد دارند را راضی نگه دارد.

برای این کاربران فرکانس بالای کاری، خنک بودن ماژول ها و سرعت عملکرد سریع مهم است که در رم های جدید INNO3D از سری iCHILL به خوبی سافت می شود. طراحی عالی خنک کننده یا همان هیت سینکی که بروی برد و ماژول بانک های حافظه قرار گرفته است، در کنار زیبایی بسیار توانایی بالایی در دفع حرارت ماژول ها دارند. این هیت سینک ها با طراحی قرینه، حجم های سه بعدی و البته نورپردازی فوق العاده ای که در بالای هیت سینک استفاده شده، ترکیبی عالی را برای کاربرانی که هم به زیبایی و هم به عملکرد اهمیت می دهند رقم زده است.

نورپردازی

نورپردازی زیبایی که در بالای هیت سینک قرار گرفته است، با چرخه RGB می تواند فضای کیس را زیباتر از گذشته کند. البته INNO3D سه مدل از این رم ها را روانه بازار می کند. دو مدل مورد نظر از نورپردازی RGB برخوردار هستند اما در مدل دیگر از این نورپردازی استفاده نشده است. در دو مدلی که به نورپردازی RGB مجهز شده اند، یکی تنها دارای نورپردازی RGB است که با جلوه های خاص زیبایی کامپیوتر را تضمین می کند اما مدل دیگر نه تنها از چرخه استاندارد RGB استفاده می کند بلکه به تکنولوژی AURA SYNC ایسوس برای همگام سازی با نورپردازی دیگر قطعات سخت افزاری مجهز شده است.

کیت های مختلف

INNO3D قرار است 12 مدل مختلف از رم های سری iCHILL را روانه بازار کند. از بین این 12 مدل، 4 مدل آن فاقد نورپردازی است که از ظرفیت های 8 تا 16 گیگابایت با فرکانس 2400 و 2666 مگاهرتز استفاده می کنند، 4 مدل دیگر به نورپردازی RGB مجهز هستند  که تنها با ظرفیت 16 گیگابایت و فرکانس های 3000 تا 4000 مگاهرتز استفاده می کنند و 4 مدل دیگر با نورپردازی RGB و پشتیبانی از تکنولوژی AURA SYNC ایسوس، تنها با ظرفیت 16 گیگابایت و فرکانس 3000 تا 4000 مگاهرتز روانه بازار می شوند.  قابل ذکر است که تمام مدل ها از زمان تاخیر کم برخوردار هستند.

پست های مرتبط

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟