چگونه در آیفون با سرعت 60 فریم (60fps) بر ثانیه ویدئو ضبط کنیم

اگر شما فردی هستید که به طور مداوم با گوشی هوشمند فیلم برداری میکنید افزایش نرخ فریم در ثانیه ویدئو می تواند کیفیت و سرعت ویدئو و هم می تواند در تدوین جذابیت بصری ویدئو شما را افزایش دهد. در این مطلب آموزشی به شما می گوییم که چگونه ویدئو های خود را با فریم بیشتری (60 فریم در ثانیه) در گوشی های هوشمند آیفون ضبط کنید.

قابلیت ضبط ویدئو با سرعت 60 فریم در ثانیه در گوشی های هوشمند اپل از آیفون 6s به بعد در دسترس کاربران قرار گرفت. شما می توانید با آیفون های سری 13 ، 12 ، 11 ، Xs ، X ، 8 ، 7  و  6s ویدئو های خود را با سرعت 60 فریم بر ثانیه (60fps) ضبط کنید.

اگر شما به تازگی از گوشی های هوشمند شرکت اپل استفاده می کنید یا حتی اگر آیفون 6s دارید می توانید از این قابلیت برای ضبط بهتر ویدئو استفاده کنید. تنها کاری که باید بکنید این است که به تنظیمات دوربین گوشی خود رفته و این قابلیت را فعال کنید. این کار به هیچ وجه سخت نیست پس اگر از این قابلیت خوشتان نیامد می توانید این قابلیت را به راحتی غیر فعال کنید.

قدم اول: به تنظیمات گوشی خود وارد شوید.

قدم دوم: به پایین رفته تا Camera را پیدا کنید.

قدم سوم: حالا Record Video را پیدا کنید.

قدم چهارم: گزینه 60fps را انتخاب کنید. دقت کنید که وضوح تصویر بالاتر با نرخ فریم بالاتر به این معنی است که فضای ذخیره سازی بیشتری را اشغال می کند. کیفیت 1080p با نرخ فریم 60fps ایده آل ترین گزینه برای افراد است.

حالا می توانید از فیلم برداری با نرخ فریم 60fps لذت ببرید. برای رسیدن به ظاهر سینمایی کافی است سرعت فیلم برداری را کاهش دهید، ولی در این کار زیاده روی نکنید زیرا فقط در فیلم های b-roll زیبا به نظر می رسد نه در جای دیگر.

اگر می خواهید با نرخ فریم بالاتری فیلم برداری کنید از قابلیت Slo-Mo استفاده کنید، با استفاده از این قابلیت می توانید با نرخ 240fps فیلم برداری کنید اما کیفیت به طور چشمگیری کم می شود.

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !