شرکت MSI سالید SPATIUM M450 PCIe Gen4 را با ظرفیت های مختلف معرفی کرد

شرکت ام اس آی با هدف گسترش زیر برند جدیدش یعنی SPATIUM که مربوط به بخش منبع ذخیره سازی می شود، سالید SPATIUM M450 PCIe 4.0 NVMe M.2 را معرفی کرد. سالید جدید این شرکت در ظرفیت های مختلف گزینه مناسبی برای کاربران حرفه‌ای‌، تولیدکنندگان محتوا و گیمرها است.

ام اس آی اعلام کرد که سالید جدید از خانواده SPATIUM با رابط Gen4 PCIe NVMe را راهی بازار می کند. سالید SPATIUM M450 PCIe 4.0 NVMe M.2 با رابط نسل چهار، در واقع به عنوان محصول ورودی از خانواده SPATIUM نسل چهار شناخته می شود. این شرکت در نظر دارد تا با هزینه ای کمتر، سالیدی با کیفیت ساخت بالا را به دست کاربران برساند.


سالید SPATIUM M390 NVMe M.2 به عنوان سریعترین SSD Gen3 ام اس آی

MSI نسل بعد سالیدهای Spatium بر اساس PCIe Gen 5 SSD را به نمایش گذاشت


حافظه SPATIUM M450 برای برآورده کردن انتظارات مصرف کنندگان اصلی SSD توسعه یافته است. رابط نسل چهار یا PCIe 4.0 این سالید سرعت خواندن متوالی تا 3600 مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن متوالی تا 3000 مگابایت در ثانیه را ممکن می سازد. با وجود اینکه این سالید نسخه ورودی SPATIUM  های نسل چهار است، اما سرعت مناسب و قابلیت های دیگر آن این امکان را به کاربر می دهد تا از انتقال سریع داده ها و زمان بارگذاری کوتاه لذت ببرند.

ظرفیت های مختلف SPATIUM M450 دست کاربر را برای انتخابی ایده آل باز می گذارد. ظرفیت های 250 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت در کنار طیف وسیعی از ویژگی های تصحیح خطا مانند LPDC ECC و E2E Data Protection به همراه طول عمر بالا، خرید SPATIUM M450 را لذت بخش تر می کند.

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !