قطع همکاری کشور فیلیپین با شرکت های کره ای: ممنوعیت واردات گوشی های ال جی

در میان خبر های خوش نزدیک شدن به نمایشگاه MWC 2019 و فعالیت خوب شرکت های مختلف عرصه گوشی های هوشمند برای حضوری پر رنگ در این نمایشگاه، که در این میان ال جی نیز با اعلام رونمایی گوشی هوشمند مجهز به 5G خود برای نمایشگاه امسال، خبر ناراحت کننده ای امروز منتشر شده، گویا کشور فیلیپین تصمیم گرفته دیگر با شرکت های کره ای همکاری نکند و تصمیم دارد همکاری خود با شرکت های کره ای به پایان برساند، در اولین قدم ، ممنوعیت واردات گوشی های ال جی در این کشور اجرایی شده است.

خبر ناخوشایند برای شرکت های کره ای عرصه گوشی های هوشمند

آخرین پرچمداری که از ال جی در کشور فیلیپین روانه بازار شد ال جی G7 تینکیو بود و حتی گوشی هوشمند ال جی V40 تینکیو در دسترس شهروندان فیلیپینی قرار نگرفت. اخبار چنین اتفاقی از طریق یک رسانه فیلیپینی منتشر شد و اعلام کرده مسئولین  این کشور با مسئولین ال جی صحبت کرده و خواستار قطع همکاری را دارند، در صورت رخ دادن چنین اتفاقی قطعا بسیاری از کارمندان این شرکت از کار بیکار می شوند، شاید شبیه به اتفاقی که قبلا برای شرکت قدرتمندی چون سونی رخ داده بود.

ال جی G7 تینکیو

خوب در این صورت قطعا شهروندان این شهر خواستار تهیه گوشی های هوشمند ال جی می باشند، و با این اتفاق اشخاصی به عنوان واسطه مسئولیت چنین اتفاقی را بر عهده خواهند گرفت و نباید فرامش کنم که همین واسطه های باعث افزایش قیمت این گوشی های هوشمند خواهند شد. اتفاقی که مدت هاست در کشور خودم متاسفانه شاهد هستیم.

اولین شرکت کره ای که همکاری اش با این کشور کم رنگ شده ال جی بود، حال باید منتظر بود و دید در صورتی که فیلیپین بخواهد این روند را ادامه دهد با شرکت کره ا ی قدرتمند و محبوبی چون سامسونگ چه خواهد کرد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !