قیمت برترین پرچمداران سال 2018 موجود در بازار جهانی: کدام پرچمدار به نسبت مشخصات خود از قیمت مناسبی بهره می برد؟

بعد از رونمایی پرچمداران مختلف شرکت های فعال در عرصه گوشی های هوشمند و حرف و حدیث های بسیار از قیمت های بالای بعضی از این محصولات و شاید امکانات نا­مناسب نسبت به قیمت در نظر گرفته شده. تصمیم گرفته ایم از میان این گوشی های هوشمند قیمت پرچمداران سال 2018 موجود در بازار را برای 12 گوشی هوشمند که هر کدام پرچمدار شرکت خود می باشند را در اختیار شما بازدید کنندگان عزیز وب سایت بنچیمو بگذاریم.

هدف از این مقاله اطلاع از یک سری مشخصات این محصولات و البته مشخصات دقیق که قبلا به آن های با جزئیات پرداخته ایم به همراه قیمت برای اینکه بدانیم قیمت در نظر گرفته شده برای این پرچمداران تا چه اندازه به نسبت مشخصات این گوشی های هوشمند منصفانه و منطقی می باشند.

1 – آیفون ایکس آر

آیفون ایکس آر

این مدل از سه پرچمدار جدید شرکت اپل با هدف جذب بیشتر کاربران عرضه شد. با توجه به قیمت پایین تر این محصول و البته امکاناتی ضعیف تر به نسبت دو محصول دیگر این شرکت یعنی آیفون ایکس اس مکس و آیفون ایکس اس بهترین فروش در میان پرچمداران جدید این شرکت را به خود اختصاص داد.

البته ما در وب سایت بنچیمو مشخصات کلی آیفون ایکس آر را با دو پرچمدار دیگر این شرکت مقایسه کرده ایم. شما با خواندن این مطلب کاملا آگاه خواهید شد که کدام یک از محصولات این شرکت انتخاب بهتری خواهد بود. قیمت پایه 749 دلار برای آیفون ایکس آر در نظر گرفته شده است.

2 _ وان پلاس 6T

وان پلاس 6T

وان پلاس 6T را می شود قهرمان گوشی های میان رده در نظر گرفت. این گوشی هوشمند با فروش فوق العاده خود در ایالات متحده و بخصوص امریکا توانست کاربران زیادی را به سمت خود جلب کند. این محصول با قیمت مناسب 550 دلاری توانسته امکانات فوق العاده از قبیل دوربین های بسیار با کیفیت و مشخصات داخلی عالی به این گوشی هوشمند اختصاص دهد. مطالب جذاب و اطلاعات کامل از این گوشی هوشمند را در وب سایت ما با جزئیات مشاهده کنید و لذت ببرید.

3 _ پیکسل 3

پیکسل 3

محصولات گوگل در دو مدل معرفی شدند. یکی از گوشی های هوشمند پیکسل 3 بود که شاید در مرحله اول چندان دلچسب به نظر نمی رسیده است مخصوصا تنها با یک دوربین اصلی در نظر گرفته شده.

اما همانطو که قبلا به این مورد پرداخته ایم، در تست دوربین پیکسل 3 توسط سایت معتبر Dxomark نشان داد که دوربین این گوشی هوشمند از چه قابلیت های خوب و مناسبی بهره می برد و امتیاز مناسبی را نیز توانست از این وب سایت کسب کند. البته به راحتی توانست در تست دوربین، غول عظیمی چون آیفون ایکس اس مکس را شکست دهد. قیمت 880 دلار در حال حاضر برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

4 _ پیکسل 3 ایکس ال

پیکسل 3 ایکس ال

این گوشی هوشمند نیز همانند محصول هم رده خود پیکسل 3 از امکاناتی مشابه برخوردار است. تنها از صفحه نمایش بزرگتر 6.3 اینچی به نسبت مدل معمولی خود بهره می برد. قیمت 880 دلار برای این محصول نیز در نظر گرفته شده است. اطلاعات تکمیلی این دو محصول جذاب را در وب سایت ما مشاهده کنید.

5 _ سامسونگ گلکسی نوت 9

سامسونگ گلکسی نوت 9

جدیترین پرچمدار غول کره ای در سری گوشی های نوت این شرکت با رونمایی رسمی با هدف رقابت با شرکت های دیگر این عرصه پا به رقابت گذاشت. این محصول جدید غریبه آشنا تفاوت های بسیار چشم گیری از خود نشان نداد و بیشتر همان قابلیت های بود که از قبل برای این پرچمدار پیش بینی می شده است. گلکسی نوت 9 با قیمت پایه 799 دلار برای مدل 128 گیگابایتی در حال حاضر در آمازون عرضه می شود.

6 _ ال جی V40 ThinQ

ال جی V40 ThinQ

پرچمدار جدید شرکت ال جی بسیار بهتر از آنچه که انتظار می رفت خود نمایی کرد. این گوشی هوشمند با بهره بردن از 3 سنسور برای دوربین اصلی سه گانه خود بسیاری از پرچمداران بنام این عرصه را براحتی پشت سر گذاشت. قابلیت های جذاب این محصول آنقدر زیاد و شگفت انگیز است که شما می توانید برای مشاهده مشخصات فنی کاملی از این گوشی هوشمند را در وب سایت ما مشاهده کنید. در حال حاضر قیمت 749.99 دلار در فروشگاه آمازون برای این محصول درنظر گرفته شده است.

7 _ آیفون ایکس اس

آیفون ایکس اس

یکی دیگر از پرجمداران پر سر و صدا با قیمت نجومی که هوش از سرتان می برد آیفون ایکس اس می باشد. این محصول برای نسخه 512 گیابایتی خود قیمت وحشتناک 1144 دلاری را در نظر گرفته است. می توان با قدرت گفت گوشی های هوشمند دیگری که در این پست هم به آن ها اشاره کردیم با قیمتی یک سوم آیفون ایکس اس قابلیت های بسیار بهتری را به شما ارائه می دهند.

8 _ آیفون ایکس اس مکس

این گوشی هوشمند از امکاناتی همانند ایکس اس بهره می برد. تنها صفحه نمایش 6.5 اینچی استفاده شده باعث آن شده است تا برای مدل 64 گیگابایتی این محصول قیمت باورنکردنی 1225 دلاری در نظر گرفته شده است. این قیمت بیشتر شبیه به یک شوخی است.

9 _ سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس

سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس

هرچند سامسونگ با ضرر مالی در فروش سامسونگ گلکسی اس 9 مواجه شد ولی نسخه پلاس این محصول امکاناتی را به مراتب بهتر از نسخه معمولی ارائه می دهد. برای این محصول نه چندان جدید نیز در حال حاضر قیمت 639 دلار در فروشگاه اینترنتی آمازون در نظر گرفته شده است.

10 _ ال جی G7 ThinQ

ال جی G7 ThinQ

این گوشی هوشمند از صفحه نمایش کوچکتری به نسبت ال جی V40 ThinQ  برخوردار است. دوربین دوگانه اصلی و دوربین دوگانه سلفی مجهز به قابلیت AI از دیگر قابلیت های این گوشی هوشمند می باشد. قیمت 688 دلار برای این محصول در نظر گرفته شده است.

11 _ ریزر فون 2

ریزر فون 2

این گوشی هوشمند که خود را با نام گوشی گیمینگ معرفی کرد. از قابلیت های بسیار فوق العاده ای به عنوان یک گوشی گیمینگ برخوردار شده است. اگر علاقه مند و عاشق بازی هستید بهتان قول می دهم این گوشی هوشمند تمام خواسته های شما را در زمینه بازی برآورده خواهد کرد. برای مشخصات فنی و قابلیت های شگفت انگیز این گوشی هوشمند از معرفی تخصصی و کامل این محصول در سایت ما بازدید کنید و شگفت زده شوید. قیمت 800 دلار تعیین شده برای این محصول می باشد.

12 _ هوآوی میت 20 پرو

هوآوی میت 20 پرو

یکی از بهترین اتفاقات امسال رونمایی خانواده هوآوی میت 20 بود. این خانواده قدرتمند متشکل از چهار گوشی هوشمند فوق العاده بوده که توانست با یک برنامه ریزی درست جایگاه دومی فروش جهانی گوشی های هوشمند که قبلا متعلق به اپل بوده است را به خود اختصاص دهد و حالا آنقدر قدرتمند شده است که هدف بعدی خود را رسیدن به رتبه اول فروش بیان کرده است. هم اکنون رتبه اول فروش گوشی های هوشمند جهانی در اختیار سامسونگ می باشد.

یکی از محصولات جذاب این خانواده یعنی هوآوی میت 20 پرو با بهره بردن از سه دوربین اصلی و پردازنده 7 نانومتری Kirin 980 باعث شد تا نام این گوشی هوشمند به عنوان اولین گوشی هوشمند اندرویدی بهره برده از پردازنده 7 نانومتری به ثبت برسد. قیمت در نظر گرفته شده برای مدل پایه این گوشی هوشمند 1217 دلار می باشد.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود