قیمت کارت RX 7900XTX Phantom Gaming ازراک به زیر 800 دلار رسید!

کارت گرافیک RX 7900 XTX به عنوان رقیب RTX 4080 با قیمت کمتر و عملکرد خیره کننده ای که دارد می تواند گزینه ایده آلی خصوصاً برای گیمرها باشد. این کارت گرافیک به طور پایه قیمت کمتری از رقیب سبز پوش خود دارد اما مدتی است که کاهش قیمت، گریبان پرچمدار تیم قرمز را هم گرفته. حال به این کاهش قیمت، تخفیف 100 دلاری ازراک را هم اضافه کنید، تا مدل محبوبی همچون Phantom Gaming را به زیر 800 دلار برساند.

ازراک یکی از شرکت های بی ادعا و بدون حاشیه، چند سالی است که جدا از خط تولید مادربردهای توانمند و دیگر محصولات، به تولید کارت گرافیک مشغول است. این شرکت هم همچون دیگر شرکای تجاری ای ام دی و اینتل، زیر برندهای مختلفی را برای سبد محصولات گرافیکی در نظر گرفته. نگاهی تخصصی به کارت های رادئون AMD و کارت های اینتل، ازراک را تبدیل به یک رقیب قدرتمند برای دیگر گرافیک سازهای پر رنگ بازار می کند.

سری فانتوم گیمینگ قطعاً برترین مدل این شرکت نیست اما در بررسی های انجام شده، یک کارت خوش ساخت با خنک کننده سه فن، نویز کم، اورکلاک کارخانه ای و عملکرد بهتر نسبت به کارت مرجع را به شما ارائه می کند. این مدل دارای یک فرکانس بوست 2615 مگاهرتز است که نشان دهنده اورکلاک 4.5 درصدی در مقایسه با مشخصات کارت مرجع می باشد. علاوه بر این، سه کانکتور برق 8 پین، دست کاربر را برای رسیدن به فرکانس های بالاتر و اورکلاک سنگین تر باز می گذارد.

کارت گرافیک RX 7900 XTX در ایتدا با قیمت 999 دلار پا به میدان رقابت گذاشت اما اشتیاق کم کاربران برای خرید نسل جدید کارت گرافیک های انویدیا و AMD، کاهش قیمت گریبان تمام کارت گرالفیک های بازار را گرفت. اکنون کارت ازراک RX 7900XTX Phantom Gaming حدود 899 دلار قیمت دارد اما کاربران با استفاده از کد تخفیف ZIPTECH در Newegg می توانند این کارت ارزشمند را با قیمت 799 دلار خریداری کنند.

پست های مرتبط

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟