ماد Kevin Ryman برای Resident Evil 2 Remake

مادهای زیادی تا به حال برای Resident Evil 2 Remake ساخته شده، این مادها کاراکترهای زیادی مانند Hank، Ellie و خیلی های دیگر را به جای لئون قرار داده است. این بار یکی از کاراکترهای قدیمی به نام Kevin Ryman به رزیدنت اویل 2 راه پیدا کرده است.

به راکون سیتی خوش آمدید

فرانچایز Resident Evil یکی از بهترین و در عین حال پرطرفدارترین های ژانر وحشت است. کپکام همیشه سعی کرده که مسیرهای متفاوتی را برای این عنوان ایجاد کند که البته همیشه این رویکرد به خوبی جواب نداده است. عنوانی که یک مسیر صعودی را سپری کرد و تا سقوط پیش رفت و دوباره با نسخه های بازسازی جان تازه ای گرفت.

کاراکترهایی زیادی در این مجموعه به عنوان قهرمان قرار گرفتند و حتی در شماره های بعدی هم حضور پیدا کردند. اما یکی از کاراکترهای بسیار جذاب در این مجموعه Kevin Ryman بود که اولین حضور او را در Resident Evil Outbreak تجربه کردیم. حالا با ماد Kevin Ryman می توانیم این کاراکتر را در اختیار بگیریم و ماجراها را از دید او دنبال کنیم.

یک ماد بسیار نوستالژی

ماد Kevin Ryman می تواند برای طرفداران قدیمی رزیدنت اویل بسیار جذاب و متفاوت باشد. مدلسازی این کاراکتر به خوبی انجام شده و حس کلاسیک را در خود به خوبی حفظ کرده است، حتی مدل لباس کوین کاملا وفادار به نسخه های قدیمی است. جزئیات بسیار خوبی هم در مدلسازی این کاراکتر به کار رفته است.  کاراکتر بازی حتی در کات سین ها هم کیفیت خود را حفظ می کند البته در موارد انگشت شماری دچار تغییرات عجیبی می شود.

بازی Resident Evil 2 Remake اثر بسیار موفقی بود که هنوز هم گیمرهای زیادی در حال تجربه آن هستند، نسخه PC به لطف گرافیک بهتر به نسبت کنسول ها و همچنین مادهای بسیار متنوع به موفقیت های بیشتری دست پیدا کرد و هنوز هم در چرخه تجربه کردن حضور دارد.

جذاب ترینی مادی که برای Resident Evil 2 Remake تا به حال دیدید چی بوده؟

پست های مرتبط

وضعیت ساخت بازی State of Decay 3 به خوبی پیش می‌رود

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود