مانیتور گیمینگ ROG Swift PG349Q ایسوس با پنل IPS و زمان پاسخگویی 4 میلی ثانیه !

ایسوس اخیرا از مانیتور گیمینگ منحنی با نام ROG Swift PG349Q رونمایی کرده است. مانیتوری که از نظر ظاهری مشابه دیگر مانیتورهای این رده از ایسوس است اما به نظر می رسد این شرکت تنها برای دو ویژگی نام این محصول را گیمینگ گذاشته است.

مانیتورهای گیمینگ ایسوس روز به روز با تشابه ظاهری بیشتری ر.انه بازار می شوند. به طوری که اگر این محصولات را کنار هم قرار ندهند، تشخیص آن ها از یکدیگر به کاری دشوار تبدیل می شود. این بار این شرکت تایوانی مانیتور گیمینگ محنی را با نرخ انحنای 1900R و نمایشگر 4 اینچ روانه بازار کرده است.

مانیتور ROG Swift PG349Q از یک پنل 34 اینچ از نوع IPS استفاده می کند که در کنار نسبت تصویر 21:9 و رزولوشن 1440×3440 پیکسل می تواند نظرها را به خود جلب کند. البته همانطور که می دانید برای مانیتورهای گیمینگ حرفه ای از پنل IPS استفاده نمی کنند. این پنل شاید در دقت رنگ و کنتراست، از دیگر پنل ها برتر باشد اما برای گیمرها زمان پاسخگویی مهمتر از دقت بالای رنگ است.

زمان پاسخگویی 4 میلی ثانیه، پنل IPS و نهایت روشنایی 300 شمع در متر مربع از مواردی است که این مانیتور را از کلمه حرفه ای دور می کند. هر چند بجز موارد ذکر شده نباید از کنتراست استاتیک 1000:1، زاویه دید گسترده 178/178 درجه، پشتیبانی از تکنولوژی NVIDIA G-Sync و نرخ بروزرسانی تصویر 120 هرتز این مانیتور گیمینگ گذشت.

نورپردازی در بخش نشان پشت مانیتور و در بخش پایه، تکمیل کننده زیبایی این مانیتور است. نورپردازی که می توان با استفاده از نرم افزار Aura Sync RG آن را مدیریت کرد. در بخش پورت های ورودی هم با HDMI و DisplayPort روبرو هستیم.

پست های مرتبط

LG Display قصد دارد پنل‌های OLED گیمینگ با نرخ تازه‌سازی و وضوح قابل تنظیم را به تولید انبوه برساند

شرکت AOC از مانیتور گیمینگ پیشرفته خود به نام AGON Pro AG246FK رونمایی کرد

شرکت TCL از دو مانیتور گیمینگ 27 و 34 اینچی رونمایی کرد