درایو جامد SD600Q ای دیتا سبک، قابل حمل و سخت جان

مدتی است که درایوهای جامد در شکل اکسترنال خودنمایی می کنند. ویژگی که می تواند سرعت بالا در انتقال داده، قابل حمل بودن و امنیت بیشتر را در دسترس کاربران قرار دهد. این بار ای دیتا از درایو جامد اکسترنال SD600Q رونمایی کرد. درایوی که می تواند نقش خود را به عنوان منبع دخیره سازی قابل حمل به خوبی ایفا کند.

درایو جامد SD600Q با ساختار 3D NAND FLASH می تواند عملکردی عالی و قابل اعتماد را در کنار سرعت بالا ایجاد کند. منبع ذخیره سازی که در مدل SD600Q می تواند سرعت خواندن و نوشتن 440 مگابایت در ثانیه را برای انتقال داده در نظر بگیرد. با این وجود SD600Q قادر است تنها در زمان 26 ثانیه یک فیلم 1080 پیکسل با حجم 5 گیگابایت را انتقال دهد.

ظرفیت 960 گیگابایت این درایو جامد اکسترنال در کنار وزن 60 گرم و ابعادی به اندازه کف دست، از ویژگی های بارز این محصول است. استفاده آسان و حمل و نقل راحت تنها در صورت امنیت بدنه و آسیب پذیری کم لدت بخش است. ای دیتا این درایو جامد اکسترنال را به پوشش سیلیکونی ضد شوک مجهز کرده است تا با حفاظت از بخش های حساس، امنیت داده های کاربر را تضمین کند.

ای دیتا SD600Q محصولی است که با پشتیبانی از استاندارد نظامی MIL-STD-810G 516.6 توانایی تحمل ضربات و سقوط از ارتفاع 1.22 متری را دارد. درایو SD600Q سازگار با ویندوز، مک، اندروید و کنسول های بازی است. این محصول با رنگ های سیاه، آبی و قرمز و با گارانتی 3 ساله وارد بازارهای جهانی می شود.

پست های مرتبط

شرکت سابرنت SSD های نسل پنجمی خود را با سرعت 14 گیگابایت بر ثانیه به فروش گذاشت

سامسونگ از سریع‌ترین حافظه LPDDR5X با سرعت 10.7 گیگابیت بر ثانیه رونمایی کرد

LPDDR5x DRAM شرکت میکرون 4 درصد صرفه‌جویی انرژی را به همراه سرعت 9.6 گیگابایت بر ثانیه ارائه می‌دهد