انتشار تصویری از بیلبورد تبلیغاتی اپو رنو با سنسور پریسکوپ دوربین اصلی

اپو رنو خط تولید جدید این شرکت چینی می باشد که به تازگی شروع به کار کرده و از این پس شاهد رونمایی گوشی های هوشمند بسیاری از این خط تولید خواهیم بود. بعد از موفقیت های خوب اپو در زمینه فروش گوشی های هوشمند میان رده این بار با شروع به کار این خط تولید شاهد رونمایی گوشی های هوشمند قدرتمند اپو با امکانات یک پرچمدار خواهیم بود. این بار نیز بیلبورد تبلیغاتی در بازار فروش چین برای اپو رنو جدید منتشر شده که نوید بخش رونمایی رسمی این گوشی هوشمند بزودی خواهد بود.

اپو رنو این بار قدرتمند تر از محصول قبلی

در حالی که خبر رونمایی اپو رنو به گوشی رسید همگان منتظر رونمایی یک گوشی هوشمند با امکاناتی در حد یک پرچمدار بودند، اما  اپو از محصولی میان رده اما با امکاناتی مناسب در رده بندی گوشی های میان رده خبر داد، حال نیز با توجه به تیزری که از گوشی با سنسور پریسکوپ و پردازنده اسنپدراگون 855 منتشر شد، حال نیز بیلبورد تبلیغاتی از این گوشی منتشر شده است.

اپو رنو جدید از دوربین های اصلی سه گانه ای مجهز به سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 برای عکاسی در نور کم و مخصوصا عکاسی حالت شب و یک سنسور 20 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.6 به همراه سنسور پریسکوپ با قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال و 10 برابری هیبریدی بهره مند خواهد شد.

قطعا این گوشی های هوشمند با مجهز شدن به چنین سنسور های دوربین اصلی، رقیب جدی حتی برای پرچمداران بنامی چون هواوی پی 30 پرو و دیگر رقیبان خواهد بود. اما جالب است که اپو خبر رونمایی از مدل لامبورگینی این گوشی هوشمند را داده که از رم 12 گیگابایتی بهره خواهد برد.

تاریخ دقیقی برای رونمایی رسمی این گوشی هوشمند مشخص شده، اما شاید اپو تصمیم داشته باشد از این دو گوشی هوشمند بصورت همزمان پرده برداری کند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد