نوکیا ایکس 71 اولین گوشی با صفحه نمایش اینفینیتی o نوکیا خواهد بود

اچ ام دی گلوبال دوباره برند قدیمی و معتبر نوکیا را بر سر زبان های آورده و شاید هنوز نتوانسته باشد گوشی های هوشمند خود را به عنوان رقیب جدی برای پرچمدارن قدرتمند دیگر این عرصه نشان دهد اما باید قبول کرد تا به الان عملکرد خوب و قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته است. این بار نیز نوکیا ایکس 71 به عنوان جدیدترین گوشی میان رده این شرکت از صفحه نمایشی  اینفینیتی o (صفحه نمایشی بدون ناچ با حفره ای کوچک برای سنسور دوربین سلفی) بهره خواهد برد.

نوکیا نمی خواهد از رقابت عقب بماند

شاید استفاده از صفحه نمایش اینفینیتی o اتفاقی جدید نباشد و پیش از این برای اولین بار سامسونگ گلکسی A8s بود که از چنین صفحه نمایشی بهره مند شد اما رخ دادن چنین اتفاقی برای نوکیا نیز موفقیتی خوب به حساب می آید. نوکیا پیش از این با رونمایی نوکیا 9 اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین اصلی پنج گانه نشان داده بود که دست پر و با برنامه ریزی دقیق وارد عرصه رقابت شده و این بار نیز برای بالا بردن میزان فروش محصولات خود تصمیم به ارائه محصولاتی میان رده با امکانات فنی مناسب گرفته است.

نوکیا ایکس 71

نوکیا ایکس 71 قرار است از صفحه نمایش 6.39 اینچی FHD پلاس بهره ببرد. استفاده از ناچ زیبای اینفینیتی o باعث شده تا نسبت تصویر 93 درصدی صفحه نمایش به بدنه را در این گوشی هوشمند شاهد باشیم. نوکیا برای دوربین های اصلی این محصول جدید نیز چیزی کم نگذاشته از سنسور های 48+8+5 مگاپیکسلی برای دوربین های اصلی سه گانه استفاده کرده است.

نوکیا ایکس 71

قیمت 385 دلاری در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند شاید کمی گرانتر از بسیاری از محصولات میان رده دیگر شرکت ها باشد، اما با توجه به امکانات در نظر گرفته شده، بخصوص سنسور های دوربین قدرتمند و صفحه نمایش زیبا، باید گفت چنین قیمتی واقعا برای نوکیا ایکس 71 مناسب می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد