مانیتور Odyssey OLED G9 : تحولی بزرگ در صنعت گیم

شرکت Samsung Electronics، مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G9 را عرضه کرده است که قرار است تجربه بازی‌های ویدیویی را متحول کند.

مانیتور Odyssey OLED G9 مجهز به فناوری هوش مصنوعی upscaling پیشرفته است که به طور هوشمند تصاویر را تجزیه و تحلیل می‌کند، روشنایی را تنظیم می‌کند و کنتراست را تقویت می‌کند تا درخشان‌ترین تصاویر را پیکسل به پیکسل ارائه دهد. بازیابی تمام جزئیات توسط این نمایشگر، بی‌نظیر است. این مانیتور مجهز به تکنولوژیNeo Quantum Processor Pro است که تجربه بازی را به سطحی بالاتر می‌برد.

Samsung Odyssey OLED G9 دارای اندازه عظیم 49 اینچی و انحنای 1000R است که برای مطابقت با انحنای چشم انسان طراحی شده است. این ویژگی تجربه بازی همه جانبه‌تری را ارائه می‌دهد، زیرا به گیمرها اجازه می‌دهد تا کل صفحه را بدون نیاز به حرکت‌دادن سر خود ببینند. این مانیتور همچنین دارای رزولوشن Dual Quad با کیفیت بالا (1,440×5,120 مگاپیکسل و نسبت تصویر 32:9) است که کمک می‌کند تمام جزئیات و هر پیکسلی در قاب به خوبی نمایش داده شود و محتوا همیشه در صفحه‌نمایش قرار بگیرد.

سامسونگ می‌داند که گیمرها چیزی بیش از یک نمایشگر معمولی می‌خواهند، به همین دلیل است که Odyssey OLED G9 به برنامه‌های تلویزیون هوشمند سامسونگ هم مجهز شده است. علاوه بر این، عملکرد Multi-View به کاربران این اجازه را می‌دهد که از بازی روی حداکثر دو صفحه به طور همزمان لذت ببرند و این نیاز به تنظیم چند مانیتور را از بین می‌برد.

Odyssey OLED G9 دارای طراحی باریکی است که در یک قاب فلزی براق قرار گرفته است. پشت مانیتور شامل CoreSync و Core Lighting+ است که از فناوری نورپردازی پیشرفته برای مطابقت با رنگ‌های روی صفحه استفاده می‌کند، محتوا را فراگیرتر می‌کند و تجربه بازی را زنده می‌کند. بلندگوهای استریوی داخلی محتوای روی صفحه را با صدای واضحی تکمیل می‌کنند.

صفحه‌نمایش Odyssey OLED G9 عملکردی بسیار چشمگیر دارد. این دستگاه دارای نرخ پاسخگویی GtG بسیار سریع تنها 0.03 میلی‌ثانیه و نرخ تازه‌سازی تا 240 هرتز است. در همین حال، بسیاری از رقبا در این بخش فقط در 0.1 میلی‌ثانیه متوقف می‌شوند. نمایشگر به لطف وضوح کافی، حرکت سریع را در بازی‌ها به وضوح نشان می‌دهد. Odyssey OLED G9 سرگرمی و آرامش را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

پست های مرتبط

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟