مایکروسافت از نسخه توسعه دهندگان HoloLens 2 با قیمت 3500 دلار رونمایی کرد

هولولنز که به عنوان پروژه Baraboo نیز شناخته میشود اولین بار در سال 2016 توسط مایکروسافت در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفت. عینک هوشمندی که با واقعیت مجازی همراه شده و توسط ردموندی ها توسعه و تولید شد. این عینک هوشمند جز اولین گجت هایی بود که تحت پلتفرم Windows Mixed Reality تحت سیستم عامل ویندوز 10 به اجرا درآمد. حال مایکروسافت نسخه توسعه دهندگان نسل دوم این گجت را رونمایی کرده است.

قیمت این محصول 3500 دلار اعلام شده که از این حیث کاملا شبیه به نسخه ایست که در ادامه سال جاری به صاحبین کسب و کار فروخته خواهد شد.این در حالیست که نسخه اصلی تجاری HoloLens 2 دارای برچسب قیمتی 5000 دلاری بود و نسخه توسعه دهندگان این محصول همواره با قیمت 3500 دلار روانه بازار شده، بنابراین از نظر قیمتی هیچ کاهش یا افزایش شامل حال HoloLens 2 نشده است.

این کیت شامل سخت افزار HoloLens 2، اعتبار سرویس Azure به همراه دوره های محدود رایگان Unity Pro و پلاگین Unity PiXYZ برای دیتای CAD است. همچنین مایکروسافت پشتیبانی . همچنین مایکروسافت پشتیبانی Unreal Engine 4 از HoloLens 2 را اعلام کرده است که از اواخر ماه می در دسترس توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت. این برای توسعه دهندگان حکم یک ویژگی کلیدی را دارد و امکاناتی مانند تصاویر رندر شده واقع گرایانه برای کار تولید، طراحی محصول، معماری و غیره را در اختیار آنها قرار میدهد.

مایکروسافت هنوز تاریخ دقیقی را برای عرضه این محصول اعلام نکرده است اما وعده داده است که در آینده نزدیک از سال جاری، آن را در اختیار توسعه دهندگان و واحدهای تجاری قرار خواهد داد.

منبع: The Verge

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

اپل واچ اولترا 3 ارتقای سخت‌افزاری زیادی را ارائه نمی‌دهد

رندرها و اطلاعات جدیدی از اپل واچ سری X منتشر شد