معرفی رسمی اپو رنو 10 ایکس زوم / زوم 10 برابری قدرتمند

اپو رنو 10 ایکس زوم

خط تولید جدید اپو با نام رنو اولین گوشی های هوشمند خود با نام های اپو رنو 10 ایکس زوم و اپو رنو را امروز بصورت رسمی رونمایی کرد. شایعات بسیاری از این گوشی های هوشمند تا به الان شنیده ایم. اپو رنو 10 ایکس زوم قابلیت زوم هیبریدی 10 برابری را دارد و اپو رنو به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده رونمایی شدند. مشخصات فنی جالبی برای این محصولات جدید در نظر گرفته شده.

طراحی

طراحی دو گوشی هوشمند تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. این گوشی هوشمند برای از بین بردن ناچ در صفحه نمایش از دوربین سلفی پاپ آپی بهره برده که طراحی زیبای به صفحه نمایش این گوشی هوشند داده. در قسمت پشتی این گوشی هوشمند نیز طراحی ساده ای در نظر گرفته شده و در قسمت مرکزی از معماری عمودی برای قرار گرفتن سه سنسور دوربین اصلی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. برای دوربین سلفی پاپ آپ نیز طراحی جالبی در نظر گرفته شده که در میان گوشی های هوشمند بهره برده از چنین قابلیتی منحصر به فرد می باشد.

صفحه نمایش

به لطف بهره بردن از دوربین سلفی پاپ آپ و صفحه نمایش 6.6 اینچی اولد، صفحه نمایش با کیفیت و بدون ناچی را ارائه می دهد. با توجه به صفحه نمایش اولد در نظر گرفته شده، قابلیت سنسور حسگر اثر انگشت نیز در صفحه نمایش استفاده شده. با توجه به اینکه بهترین ناچ با کمترین میزان اشغال صفحه به ناچ های اینفینیتی o تعلق دارد، اما صفحات نمایش اولد با چنین ناچ های زیبایی منحصرا در اختیار شرکت سامسونگ می باشد، اپو ترجیح داده تا از تکنولوژی دوربین سلفی پاپ آپ برای حذف ناچ صفحه نمایش استفاده کند.

اپو رنو 10 ایکس زوم

سنسور های دوربین اصلی و سلفی

یکی از اصلی ترین قابلیت های در نظر گرفته شده برای اپو رنو 10 ایکس زوم، زوم 10 برابری هیبرید دوربین های اصلی این گوشی هوشمند می باشد. سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 برای عکاسی در حالت نور کم، سنسور  13 مگاپیکسلی تله فوتو پریسکوپ با گشودگی دریچه دیافراگم f/3.0 به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 برای سنسور های اصلی دوربین در نظر گرفته شده است.

سنسور های دوربین های اصلی این گوشی هوشمند قابلیت زوم 6 برابری اپتیکال به همراه زوم 10 برابری هیبرید را نیز خواهند داشت. برای ضبط ویدئو نیز قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه را نیز خواهند داشت. تصاویر ثبت شده توسط سنسور های دوربین اصلی این گوشی هوشمند با زوم 10 برابری هیبرید را در تصاویر بالا مشاهده می کنید. برای دوربین سلفی نیز سنسور 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 در نظر گرفته شده است.

پردازنده و مشخصات فنی دیگر

اپو تلاش داشته تا از مشخصات فنی در حد و اندازه های یک پرچمدار برای این گوشی هوشمند استفاده کند. به همین منظور پردازنده قدرتمند 7 نانومتری اسنپدراگون 855 برای این این محصول جدید در نظر گرفته شده. رم های 6 و 8 گیگابایتی و حافظه های داخلی 128 و 256 گیگاباتی به همراه باتری 4065 میلی آمپری با شارژ سریع 20 واتی از دیگر مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

سامسونگ هوش مصنوعی باتری را به سری گلکسی اس 25 می‌آورد

اولین دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 شرکت کوالکام احتمالاً در ماه اکتبر سال 2024 معرفی شود

طراحی حلقه شارژ MagSafe در آیفون 16 نازک‌تر خواهد بود