معرفی سری جدید پاور Corsair RMx SHIFT با استاندارد ATX 3.0

معرفی سری جدید پاور Corsair RMx SHIFT با استاندارد ATX 3.0

سری جدید پاور Corsair RMx SHIFT با دارا بودن استاندارد ATX 3.0 در توان های مناسب برای راه اندازی سیستم های گیمینگ و ورک استیشن به تازگی معرفی شد. مدل های پیشین منبع تغذیه کمپانی آمریکایی کرس ایر دارای عملکرد بسیار مناسب و نوآوری های منحصر بفرد بودند و این رویه در تولید محصولات جدید نیز ادامه دارد.

مدل های متنوع پاور Corsair RMx SHIFT در توان های مختلف از 750 تا 1200 وات بر اساس استاندارد جدید ATX 3.0 تولید می شوند. کابل کشی فول ماژولار که به طور معمول در پاور های حرفه ای ارائه می شود، توسط محصولات جدید Corsair در دسترس کاربران قرار می گیرد. استاندارد راندمان مصرف انرژی که یک پارامتر مهم در منابع تغذیه به شمار می رود، از نوع 80PLUS GOLD با بازدهی 90 درصد پشتیبانی می کند.

 

کانکتور های پاور در حالتی نوآورنه در ناحیه کناری بدنه قرار گرفته و به این ترتیب فضای بیشتری برای قرار دادن کانکتور های متنوع تعبیه شده است. کرس ایر برای سبک طراحی جدید خود در حال پیگیری ثبت حق اختراع است. با توجه به روی کار آمدن رابط PCI 5.0 و محصولات مبتنی بر کانکتور 16 پین 12VHPWR، پاور Corsair RMx SHIFT در مدل های متنوع خود نیز این کانکتور را ارائه می دهد. کانکتور 16 پین اختصاصی محصولات انویدیا که از تولیدات سری RTX 30 معرفی شدند، هنوز به جایگاه اصلی خود دست نیافتند و به نوعی شرکت های تولید کننده در پرچمداران سری RTX 40 به ناچار از آن استفاده کرده اند.

کابل های مورد استفاده توسط Corsair در پاور های جدید از نوع CORSAIR Type 5 Gen 1 بوده که نمونه های ارتقا یافته از کابل های تخت پیشین به شمار می روند. با وجود انتقال محل اتصال کانکتورها به سمت کناری بدنه، اما جای خالی در این بخش مشاهده نمی شود و کانکتور های متنوعی در دسترس کاربران حرفه ای قرار دارند. خنک سازی مدل های جدید توسط یک فن 140 میلی متری دارای یاتاق FDB صورت می پذیرد و هیت سینک های آلومینیومی داخل برد نیز به کاهش دمای کاری کمک می کنند.

 

تمامی خازن های به کار رفته در مدل های پاور Corsair RMx SHIFT از نوع 100 درصد جامد ژاپنی با قابلیت تحمل 105 درجه حرارت هستند. نکته قابل توجه در خصوص نصب کانکتورها به بدنه پاور، وجود حداقل فضای 30 میلی متر در پنل پشت کیس به منظور نصب و هدایت کانکتور ها است. پاور های جدید کرس ایر با گارانتی 10 ساله به بازار های جهانی عرضه خواهند شد.

پست های مرتبط

نسل جدید پاورهای MSI ATX 3.0 با کانکتور 16 پین جدید معرفی شدند

چند پاور جدید ATX 3.0 از FSP : نهایت 2500 وات با دو کانکتور 16 پین

پاورهای ATX 3.0 بهترین انتخاب برای RTX 40 که بیش از تصور توان مصرفی دارند !