معرفی کیس گیمینگ شارکن M30 Black و M30 RGB

معرفی کیس گیمینگ شارکن M30 Black و M30 RGB

برند مطرح تولید کننده قطعات کامپیوتر، به تازگی کیس گیمینگ شارکن M30 Black و M30 RGB را برای راه اندازی سیستم های گیمینگ میان رده و حرفه ای معرفی کرد. محصولات کمپانی Sharkoon همواره نسبت قابل توجهی از امکانات، عملکرد و قیمت مناسب را ارائه می دهند و این رویه در خصوص دو مدل کیس جدید از سری M30 نیز مشاهده می شود.

ابعاد هر دو محصول با یکدیگر برابر بوده و به ترتیب طول 457 میلی متر، عرض 220 میلی متر و ارتفاع 488 میلی متر را ارائه می دهند. تفاوت اصلی این دو کیس در پنل کناری و فن به کار رفته روی پنل جلو و پشت است. کیس گیمینگ شارکن مدل M30 Black دارای درب کناری فلزی بوده و فن های نصب شده روی پنل جلو و پشت فاقد نور پردازی RGB هستند.

کیس گیمینگ شارکن مدل M30 RGB اما دارای درب کناری شیشه ای شفاف بوده و فن های به کار رفته دارای نور پردازی RGB هستند. با توجه به تغییرات محصولات جدید شارکن، وزن نسخه RGB مجهز به درب شیشه ای برابر با 7.2 کیلوگرم و وزن نسخه Black دارای درب کناری فلزی برابر با 6.2 کیلوگرم در وب سایت شرکت سازنده اعلام شده است.

نسخه M30 Black دارای درب کناری فلزی و فن های بدون نور پردازی

ابعاد داخلی با فرم فکتور Mid Tower امکان نصب انواع مادربرد در فرم فکتور های Mini-ITX، Micro-ATX، ATX و E-ATX را فراهم می سازد. کاربران حرفه ای قادر به نصب انواع کارت گرافیک به طول 380 میلی متر، خنک کننده پردازنده با ارتفاع قابل توجه 172 میلی متر و منبع تغذیه به طول 220 میلی متر خواهند بود. هر دو کیس گیمینگ شارکن به یک عدد فن 120 میلی متری روی پنل جلو و یک عدد 120 میلی متری روی پنل پشت مجهز شده اند، با این تفاوت که فن های نسخه M30 Black فاقد نور پردازی هستند.

کمپانی شارکن به منظور بهینه سازی عملکرد تهویه فضای داخل کیس، قابلیت نصب سه عدد فن 120 میلی متری یا دو عدد 140 میلی متری روی سقف را در نظر گرفته است. فن های به کار رفته در نسخه M30 RGB قابلیت همگام سازی با سیستم های نور پردازی MSI Mystic Light، ASUS AURA SYNC، GIGABYTE RGB FUSION و ASRock Polychrome Sync را دارند تا ساختار هماهنگی در رنگ و افکت های نوری به وجود آید.

در بخش تجهیزات ذخیره سازی می توانید تعداد دو درایو 3.5 اینچی و تعداد چهار درایو 2.5 اینچی را در نقاط مختلف شاسی کیس نصب کنید. محفظه نصب منبع تغذیه و تجهیزات ذخیره سازی به صورت مخفی و در قسمت پایین شاسی قرار گرفته اند. به این ترتیب دو مدل کیس گیمینگ شارکن دارای ساختار طراحی اسکلت معکوس بوده و از مدیریت کابل کشی پشتیبانی می کنند.

پنل بالای هر دو کیس و در موازات پنل مخصوص نصب فن یا رادیاتور خنک کننده مایع شامل یک پورت Type-C از نوع USB 3.2 Gen 2، دو عدد پورت USB 3.0، جک های صوتی مجزا برای هدفون و میکروفون، کلید های ریست و پاور می شود. قیمت کیس Sharkoon M30 Black برابر با 69.90 یورو و نسخه M30 RGB برابر با 79.90 یورو تعیین شده است.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد