مقایسه دوربین های اصلی گوشی های ردمی نوت 7 پرو و ریلمی 3

یکی از اصلی ترین معیار های کاربران برای خرید گوشی های هوشمند میان رده، سنسور های دوربین در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند می باشد. در بسیاری از موارد با توجه به میان رده بودن برخی از گوشی های هوشمند، در زمینه سنسور های اصلی دوربین، این محصولات به ظاهر ضعیف تر توانستند عملکردی بهتر نسبت به غول های پرچمدار شرکت های دیگر از خود نشان دهند. برای مثال حالت عکاسی شب گوگل پیکسل 3 یا توجه به میان رده بودن و بهره بردن از تنها یک سنسور برای دوربین اصلی، توانست عملکرد بسیار بهتری را به نسبت پرچمدار قدرتمند آیفون ایکس اس مکس از خود نشان دهد، که بسیار سر و صدا به پا کرد.

اما این بار دو گوشی هوشمند میان رده ردمی نوت 7 پرو و ریلمی 3 را برای مقایسه سنسور های دوربین این گوشی های هوشمند برای شما بازدید کنندگان عزیز وب سایت بنچیمو در نظر گرفته ایم.

گوشی ردمی نوت 7 پرو

رقابتی نه چندان منصفانه دو گوشی هوشمند میان رده

شاید بپرسید این گوشی های هوشمد هر دو در رده محصولات میان رده می باشند، پس چرا غیر منصفانه، کمی صبر کنید تا سنسور های دوربین در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند را بشناسید و تصمیم بگیرید.

ردمی نوت 7 پرو به عنوان نسخه تکامل یافته گوشی بسیار موفق ردمی نوت 7، تنها از سنسور های دوربین بهتری بهره برد، اما شاید بهتر است بگوییم بسیار بهتر. بله درست است، ردمی نوت 7 پرو از دوربین اصلی دوگانه  ای متشکل از یک سنسور بسیار قدرتمند 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 12 مگاپیکسلی بهره می برد، این در حالی است که ریلمی 3 با توجه به قیمت بسیار ارزان در نظر گرفته شد، از دو سنسور 13+2 مگاپیکسلی استفاده کرده است.

گوشی ریلمی 3

درست است، با توجه به مشخصات سنسور های دوربین در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند، برتری ردمی نوت 7 پرو به ریلمی 3 کاملا مشهود است. اما بهتر است تا ویدئوی در نظر گرفته شده از مقایسه دوربین های اصلی این گوشی های هوشمند را مشاهده کنید تا ببینید، ریلمی 3 با توجه به قیمت بسیار پایینی که دارد چه عملکردی از خود نشان می دهد. قضاوت را به عهده شما می گذاریم.

پست های مرتبط

اولین دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 شرکت کوالکام احتمالاً در ماه اکتبر سال 2024 معرفی شود

طراحی حلقه شارژ MagSafe در آیفون 16 نازک‌تر خواهد بود

اطلاعات جدیدی از گوشی مورد انتظار Xperia 1 VI شرکت سونی منتشر شد